Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Teleurstellend als ik op het forum kom en er is niets geschreven sinds de laatste keer dat ik keek. Alleen het gewicht van Bob was er om me op te vrolijken deze ochtend.
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Yana en wie later aanhaakt! Thuis 2 katten die aangeven naar buiten te willen. Mocht gistermy en vannacht niet omdat ze net vlooienmiddel hadden gekregen. Zonde als alles wegspoelt in de regen. Regent nu ook. Dat wordt waarschijnlijk een lange wandeling in de regen. Toch zin in! Wandelen en bijkletsen met mensen die ik inmiddels goed ken en waarvan een aantal ook vrienden zijn geworden. Yana, hoop dat je een rijke, energieke dag tegemoet ziet. Mijn gewicht ga ik zo toevoegen bij de kilokiller. Fijne dag allemaal! Dagpact Maja 1 uur geleden bewerkt door Maja Yana reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Dagpact Maja Marjolijn Goedemorgen iedereen. Hier er een ontspannen, rustig dagje van maken. Voel me ook meer ontspannen en dat is fijn. Geen woeste plannen. Wel kleine klusjes. Fijn dat dat weer lukt. Het AV zijn gaat ook weer goed. Dus allemaal win win. Zonnetje ook alweer hier. Fijne dag allen.
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Yvonne Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt alweer gul, fijn dat de hitte even weg is voorlopig. En er is wat regen gevallen gisteren, ook wel eens leuk weer, hoewel het niet veel zal helpen. Gelukkig komt er nog wel water uit de kraan, dusssss, tijd voor een bakje.
Yvonne Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden DAGPACT: Maja Marjolijn Yvonne
Quinn Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden 1 uur geleden zei Yana: Teleurstellend als ik op het forum kom en er is niets geschreven sinds de laatste keer dat ik keek. Alleen het gewicht van Bob was er om me op te vrolijken deze ochtend. Sorry @Yana er was een storing gisteravond, kon het hele forum niet op. DAGPACT: Maja Marjolijn Yvonne Quinn 🧡
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden