Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
11 uur geleden zei Mormel:

Even een moeilijk momentje. Daarstraks in de keukenkasten zitten rommelen om alles netjes op orde te zetten en vervolgens lange wandeling gemaakt. Toen ik thuiskwam ontbeten en geen zin om dadelijk in de tuin te werken. Direct was de gedachte daar om zo meteen wijn te halen als motivatie/beloning om toch verder te werken, terwijl ik donders goed weet dat ik daarmee misschien wel wat uren in de tuin werk maar vervolgens weer vertrokken ben voor een binge van dagen waarbij er niets uit mijn handen komt.ย 

ย 

Dit is helaas ook zeer herkenbaar voor mij. De gedachte iets nodig te hebben om kunnen aan de slag te gaan.ย 

Geplaatst (bewerkt)

De Vlinder staat seitan te maken, met een aisance als Pippi Langkous ("ik heb het nog nooit gedaan..."). Een tiktok filmpje is info genoeg. Ik begrijp dat het een vegan vleesvervanger is. Ik ben benieuwd maar geloof niet dat het vanavond nog af komt.

Voor de zekerheid heb ik 2 omeletten als plan B ๐Ÿ˜

Het is wel een leuke manier van doen, ze ziet wat en dan gaat ze er meteen mee aan de slag. En daarmee leert ze hoe veel dingen functioneren. Ik ben zelf minder impulsief. "Meteen proberen" is haar levensvisie.

Bumperhond is nu ook de keuken in gesjouwd. Ruikt kennelijk niet slecht als vleesvervanger.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Heel herkenbaar @bumperjim, mijn dochter pakt de dingen ook zo aan. Daardoor zijn er ongeveer 90 % van de ondernemingen niet afgerond of niet gelukt met soms een pareltje ertussen. Bv een mooi schilderij of een heerlijk gerecht. Maar ook 30 onafgemaakte brei en haarwerkjes.

bewerkt door IJsvogel
0 erbij
Geplaatst (bewerkt)

Haha ja inderdaad ๐Ÿ˜

Veel onaffe projecten.

En ze ruimt ook nooit op achteraf. Het huis wordt langzaam een krankzinnige chaos want ik kan niet zo snel opruimen als dat zij rommel maakt en ze doet het niet eens bewust.

En opruimen kan ze niet, als het eenmaal een chaos is. Dat kost zoveel energie, dat houdt ze nog geen 5 minuten vol.ย 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Nachtpact

Reacherย ๐Ÿ’œย ย 
Quinnย ๐Ÿงก

Ik haal je wat dichterbij.ย 
oh mijn hemel wat ben ik erg. Ik moet om mezelf lachen ๐Ÿคญ

Geplaatst

Nachtpact

Reacherย ๐Ÿ’œ

Quinnย ๐Ÿงก
kaatje ๐ŸŒบ

leuke dingen koffer in gepakt (aardig netjes voor mijn doen ๐Ÿ˜‚niet drinken wordt je blijkbaar meer geordend van ๐Ÿ˜‚

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kaatjemama:

ย 

Nachtpact

Reacherย ๐Ÿ’œ

Quinnย ๐Ÿงก
kaatje ๐ŸŒบ

leuke dingen koffer in gepakt (aardig netjes voor mijn doen ๐Ÿ˜‚niet drinken wordt je blijkbaar meer geordend van ๐Ÿ˜‚

Nou dan helpt het niet drinken toch al bij het netjes inpakken Kaatje?ย 

Geplaatst
Zojuist zei lady jane:

Nachtpact

Reacherย ๐Ÿ’œ

Quinnย ๐Ÿงก
kaatjeย ๐ŸŒบ
Jane๐Ÿ˜Ž

Leuke dingen; ik word nooit netjes en georganiseerd, ik blijf lekker mezelf

Waarvoor dank Lady. Er kan er maar รฉรฉn zoals jij zijn. ๐Ÿซถ๐Ÿผ
Waarom wil er niemand dicht bij mij staan op het Nachtpact?ย 

Snuffelt onder oksels.ย 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...