renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 uur geleden zei Mormel: Even een moeilijk momentje. Daarstraks in de keukenkasten zitten rommelen om alles netjes op orde te zetten en vervolgens lange wandeling gemaakt. Toen ik thuiskwam ontbeten en geen zin om dadelijk in de tuin te werken. Direct was de gedachte daar om zo meteen wijn te halen als motivatie/beloning om toch verder te werken, terwijl ik donders goed weet dat ik daarmee misschien wel wat uren in de tuin werk maar vervolgens weer vertrokken ben voor een binge van dagen waarbij er niets uit mijn handen komt.ย ย Dit is helaas ook zeer herkenbaar voor mij. De gedachte iets nodig te hebben om kunnen aan de slag te gaan.ย
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) De Vlinder staat seitan te maken, met een aisance als Pippi Langkous ("ik heb het nog nooit gedaan..."). Een tiktok filmpje is info genoeg. Ik begrijp dat het een vegan vleesvervanger is. Ik ben benieuwd maar geloof niet dat het vanavond nog af komt. Voor de zekerheid heb ik 2 omeletten als plan B ๐ Het is wel een leuke manier van doen, ze ziet wat en dan gaat ze er meteen mee aan de slag. En daarmee leert ze hoe veel dingen functioneren. Ik ben zelf minder impulsief. "Meteen proberen" is haar levensvisie. Bumperhond is nu ook de keuken in gesjouwd. Ruikt kennelijk niet slecht als vleesvervanger. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim lady jane, Bob, Reacher en 1 andere reageerden hierop 1 3
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh ja ik mag ook weer een droogje afvinken voor vandaag. Na het eten ga ik niet meer aan de zuip, dan heb ik er geeneens zin meer in. lady jane, Quinn en Reacher reageerden hierop 3
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Heel herkenbaar @bumperjim, mijn dochter pakt de dingen ook zo aan. Daardoor zijn er ongeveer 90 % van de ondernemingen niet afgerond of niet gelukt met soms een pareltje ertussen. Bv een mooi schilderij of een heerlijk gerecht. Maar ook 30 onafgemaakte brei en haarwerkjes. 1 uur geleden bewerkt door IJsvogel 0 erbij
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Haha ja inderdaad ๐ Veel onaffe projecten. En ze ruimt ook nooit op achteraf. Het huis wordt langzaam een krankzinnige chaos want ik kan niet zo snel opruimen als dat zij rommel maakt en ze doet het niet eens bewust. En opruimen kan ze niet, als het eenmaal een chaos is. Dat kost zoveel energie, dat houdt ze nog geen 5 minuten vol.ย 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher ๐ ย Heerlijke dingen Vandaagย
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinn ๐งก Leuke dingen: de geweldige dagen stapelen op. Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ย ย Quinnย ๐งก Ik haal je wat dichterbij.ย oh mijn hemel wat ben ik erg. Ik moet om mezelf lachen ๐คญ Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐งก kaatje ๐บ leuke dingen koffer in gepakt (aardig netjes voor mijn doen ๐niet drinken wordt je blijkbaar meer geordend van ๐
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nog dichterbij? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: ย Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐งก kaatje ๐บ leuke dingen koffer in gepakt (aardig netjes voor mijn doen ๐niet drinken wordt je blijkbaar meer geordend van ๐ Nou dan helpt het niet drinken toch al bij het netjes inpakken Kaatje?ย
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐งก kaatjeย ๐บ Jane๐ Leuke dingen; ik word nooit netjes en georganiseerd, ik blijf lekker mezelf Kaatjemama en Reacher reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei lady jane: Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐งก kaatjeย ๐บ Jane๐ Leuke dingen; ik word nooit netjes en georganiseerd, ik blijf lekker mezelf Waarvoor dank Lady. Er kan er maar รฉรฉn zoals jij zijn. ๐ซถ๐ผ Waarom wil er niemand dicht bij mij staan op het Nachtpact?ย Snuffelt onder oksels.ย
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacherย ๐ Quinnย ๐งก kaatjeย ๐บ Jane๐ Reacher en Quinn reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jij bent aan de beurt bij Qweethut @lady jane ๐ย
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden