Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen, hoop dat iedereen een fijn weekend heeft.
Kaatjemama Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal
Yvonne Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Goedemorgen Kaatje, Mormel en alle andere frummers, Zowaar goed geslapen en maar 1 keer wakker gejankt door de grote rooie... Dat is een goed begin van het weekend. De wasmachine draait inmiddels, katten en hond hebben hun ochtendsnack gekregen, tijd voor een bakje. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne
Fonny Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Fonny🔆
Etty Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Goedemorgen, Al twee nachten vaster geslapen. Erg fijn. Voortuin is af, was fysiek uitdagend omdat mijn partner door blessure niet kon helpen met sjouwen van tegels, zakken zand etc. Schors, gras en biologische inheemse planten erin (piepklein nog, oefening in geduld) en alle tegels eruit. Ik ben tevreden. Omdat ik begrepen heb dat het voor je slaap goed is om 's ochtends vroeg buiten te zijn om licht op te vangen drink ik op dat tijdstip meestal koffie in de voortuin, omdat daar het meeste licht is. Nu kan ik elke dag kijken naar die prachtige groei in plaats van naar grijs steen.
renaldo61 Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden DAGPACT: Mormel kaatje 🌺 Yvonne Renaldo61🐕
Yvonne Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Goedemorgen Etty en Renaldo, Wat heerlijk Etty, wat zul je genieten. En maak af en toe een foto hoor, dan zul je je over een poos verbazen over hoe klein het was en hoe snel het groot groeit... zo leuk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden