Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen. Behalve wat tuinwerk geen plannen vandaag, dus weer een mooi rustig dagje. Hoop dat iedereen fijn geslapen heeft en ervan kan genieten dat het wat minder warm is. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers, en goedemorgen Mormel. Ik heb voor mijn doen heerlijk en goed geslapen. Ben wel een paar keer wakker geweest, maar ook weer snel in slaap gevallen. Vandaag een rustige dag: geen sociale verplichtingen, heerlijk. Binnen de stofzuiger en dweil er door halen en in de tuin aan de slag. Maar eerst even rustig de krant doorwerken een een potje thee ledigen. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het begint eentonig te worden maar ik lig alweer dagen ziek op bed, iedere keer knap ik wat op en dan stort ik weer in en voel ik me weer een tijdje zó vreselijk. Wat een gedoe en wat een klus om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Verdorie @Yana, wat ellendig😟. Ik hoop dat je je gauw toch weer wat beter voelt😘 Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen mensen. @Yana sterkte lief mens en ik hoop op weer een betere periode voor je 🌷 Hier in de afbouw van de ene en de opbouw naar de volgende therapie. Vandaag ook gesprek over diagnostiek. Nieuwste therapeut heeft wat andere ideeën dan de vorige en ik begin wat vertrouwen in hem te krijgen. En ik voel me in elk geval beslist geen wrak meer de laatste tijd. DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny 🌞 Q Mormel, Yana, spirit en 1 andere reageerden hierop 2 2
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 kaatje🌺 goedenmorgen erg goed geslapen net pas wakker 😱. vandaag poging 2 met schoonmoeder op stap te gaan. beterschap @Yana spirit en Yana reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Mormel Yvonne Fonny🌞 kaatje🌺 Q
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Jij klinkt echt stabiel beter @Quinn, dat vind ik geweldig.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Yana: Het begint eentonig te worden maar ik lig alweer dagen ziek op bed, iedere keer knap ik wat op en dan stort ik weer in en voel ik me weer een tijdje zó vreselijk. Wat een gedoe en wat een klus om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Het is wel de methode om steeds bossen bloemen en fruitmanden te krijgen 😜 💐🌷🌺🌝🌻🌸🌹🌷🌼🌺🌻🌹🌹 🍎🍅🫐🥑🍋🍒🍊🥬🍓🌶️🍏🍋🥝 Ik heb even geen serieus deugdelijke tekst voor je, wel 100 kilo sterkte 💪🏻💪🏻💪🏻
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden