Yana Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik ben weleens bij de garage geweest omdat de auto geen power meer had en niet goed reageerde op het gaspedaal... lag het matje dubbel onder het gaspedaal 😊 (Dan hoeven jullie je niet meer zo te schamen 😁) IJsvogel en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Haha, @Kaatjemama en @rapilos. Dat zou mij ook overkomen zoiets 🤣. Zo, heb heerlijk gezwommen en had idd een privézwembad 🏊♂️. 40 banen. Meteen wat boodschappen meegenomen. Chicken tonight Hawaii met rijst. Uiteraard met stukjes kip. Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 40 minuten geleden zei Yana: Ik ben weleens bij de garage geweest omdat de auto geen power meer had en niet goed reageerde op het gaspedaal... lag het matje dubbel onder het gaspedaal 😊 (Dan hoeven jullie je niet meer zo te schamen 😁) Twas een hoop werk, mevrouwtje, 900 euro vriendenprijsje omdat u het bent 😇 Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Paar dagen bij mn moeder. Ik moet zeggen dat ik minder moe word van 12 uur lang snelweg rijden dan van 2 uur lang non stop naar mn moeder te luisteren. Dan moet gauw de hond weer een blokje om. Bumperhond is niet alleen voor de gezelligheid mee naar Nederland 😈
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Blij te horen dat ik niet de enige ben. 😂 succes In ons landje @bumperjimgelukkig heb je bumperhond bij je
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 59 minuten geleden zei bumperjim: Paar dagen bij mn moeder. Ik moet zeggen dat ik minder moe word van 12 uur lang snelweg rijden dan van 2 uur lang non stop naar mn moeder te luisteren. Dan moet gauw de hond weer een blokje om. Bumperhond is niet alleen voor de gezelligheid mee naar Nederland 😈 Hij is er doorgeglipt! Welkom in Nederland BJ en sterkte:-) bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Kun je niet iets gaan doen met je moeder @bumperjim? Dat vond ik vaak makkelijker dan alleen maar zitten praten/luisteren.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 uur geleden zei Kaatjemama: Snap ik hoe lang nog ongeveer denk je Half augustus is er plek voor me in een ambulant traject, dus het is nu aftellen. Nachtpact: Quinn Reacher Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 24 minuten geleden zei Quinn: Nachtpact: Quinn Reacher kaatje🌺 leuke dingen onverwachts goed geholpen met de auto 🚗 goed nieuws Lekker aftellen @Quinn 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn Reacher kaatje🌺 Jane
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Kun je niet iets gaan doen met je moeder @bumperjim? Dat vond ik vaak makkelijker dan alleen maar zitten praten/luisteren. Is niet zo mobiel helaas maar ik zal morgen proberen wat te vinden. Meestal kan bumperhond dan weer niet meedoen maar dat zij dan maar even zo
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ritje in de auto ergens heen en dan de radio aan? Hond mee en moeder stil? Lunch op terras, eten = niet/ weinig praten, openluchtconcert, mee naar tante/ oom xyz, jij weg met hond na 15 minuten…. Ik kom er helemaal in @bumperjim
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Leuk ding: zwemmend in de plas kwam er een eend aangevlogen. Die moest bij ons zijn. Hij bleef heel dichtbij ons zwemmen voor een lange tijd. Was bijzonder en ontroerend. 1 uur geleden bewerkt door Lika Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden