Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wel goed hoor @Likaheb nog steeds de puf niet om te beginnen stel het steeds uit. @rapilosben je er ook dit weekend lekker me genieten heerlijk met de hondjes veel plezier lekker genieten van je weekend @Quinn rapilos reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat doe ik @Kaatjemama, maar de hele week al hoor. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Lika: Zit ik toch in die sportklas met allemaal mensen die (veel) ouder zijn dan ik en het (veel) beter doen. Wat jammer dat ik het zo heb laten sloffen, wat goed dat ik dit ben gaan doen en wat fijn dat ik me zo welkom voel. Je enige tegenstander in de sport is jezelf van vorige week 😁
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag mindere dag hele lijf doet helaas pijn .en de slechte berichten blijven ook hangen nog even komt goed.moet gewoon allemaal een plekje krijgen zonder drank nu .nu korte dag vandaag heb ik bedacht en lekker ijskoffie gemaakt en met me laptop en een leuke serie op me bankje buiten. het is goed voor vandaag! zeg ik met moeite 😅😜 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goed idee om ijskoffie te maken @Kaatjemama. Wees maar lief voor mezelf. Wat een goed idee zo'n oppashuis @rapilos. Ben je er lekker uit en je hondje kan mee. Ooit ook wel eens zoals willen doen. Nooit iets van gekomen. Eigenlijk kwam er nergens ooit wat van. Nu voeg ik tegenwoordig meteen het woord bij de daad. De week vakantie gaat ook gewoon door. Ik zou dit vroeger nooit gedaan hebben. De soep ruikt al goed. Het zwembad was weer heerlijk. Gelukkig nog wel wat zon hier, al gaat hij wel vaak schuil.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Komt ie weer mensen: wat eten jullie vanavond? c haalt net een bakje uit de koelkast dat de hulp erin heeft gezet. De hulp is een schat, maar ik weet niet of ik dit vertrouw. Als jullie nooit meer iets van me vernemen, dan viel het bakje meer dan tegen. Mijn testament ligt in de onderste lade van c's boekenkast. Stapt dramatisch achteruit.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Staat de hulp in dat testament en heeft ze het gelezen tijdens het afstoffen? Fijn dat ik je gekend heb Quinn. Wij gaan sperziebonen uit eigen tuin eten, krakend vers, uur geleden geplukt. En couscous met paddenstoelensaus, salade en zalm. Dat laatste is eigenlijk zondigen hier in huis maar wel lekker.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Fuck, zal dat het zijn? Het ruikt wat vreemd en ik herken de substantie ook niet. Diepvriespizza vandaag.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik vind dat altijd zo chique klinken dat jullie een hulp in huis hebben, lijkt mij ook wel wat zo af en toe. Zijn er meer mensen hier die het stofzuigen en ramen lappen uitbesteden?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wij gaan patat bakken en snacks want ik ben in staking 😀 had een glazen wasser maar sinds ik thuis ben Heb ik die afgezegd
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Yana nou, chique... als het mevrouw de hulp niet naar de zin is, krijg ik gerust een tik over de vingers.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk, ik zie de situatie helemaal voor me... mevrouw de hulp met haar handen in de zij en twee beteuterde mannen die naar hun schoenpunten staren. Kaatjemama reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 53 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Deze ochtend om 7 uur belde mijn huishoudhulp mij op met de vraag of ik haar trouwring had gevonden, om 9 uur had ik op Hestia een afspraak met mijn begeleiding. Die kwam mee zoeken naar de ring. Ook vertelde mijn begeleidster dat ze ASS heeft, met het doorzoeken van de boodschaptassen naar de ring had ze problemen. Vond ze het vies of zo?
renaldo61 Geplaatst 52 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Oja ik kreeg ook van haar onder mijn voeten omdat ik pindanoten in zijn geheel opeet.
Musashi Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden (bewerkt) Zowel koken als kuisen heb ik een tijdlang als selfcare kunnen vooropstellen, wat ik niet ken van nature uit. Tot het wat dwangmatig, perfectionisch en niet-helpend begon te worden. Nu neigt het weer de totale andere kant op te gaan en is het wat behelpen en hoogstnodige op die gebieden. En dat vind ik ook niet echt fijn als ik eerlijk ben naar mezelf. Besef dat het ook daar net wat meer in het midden mag komen te liggen, om goed voor me te zijn. Maar dus weer lang verhaal kort, was het vandaag wat ik wat bijeen kon rapen, een soort cornsticks (vlees met krokant korstje op een stokje), watermeloen/ feta, tomaat/mozarella, aardappelsalade. De laatste twee met een nieuw soort dressingpoeder dat echt bevalt om meteen smaak te geven. Simpel dus maar toch veel, lekker en voedzaam denk ik, hoop ik. De watermeloen/ feta heb ik een deel van gemixt tot een soort soep want mijn man had dus ook deze week zijn chirurgische tandingreep. En dat brengt natuurlijk alles van deze week weer tamelijk in perspectief want ja, een man met veel pijn weten we allemaal dat die daar aan onderdoor gaat. En dat je er extra lief voor moet zijn en zorgen en zo, en dat probeer ik ook echt. Voor de rest zijn mijn ramen bijna ondoorzichtig, ook nog versierd met de welkom thuis van 1,5 maand geleden. Mama, papa, naam van de dochter en hartje errond. Om van het stofzuigen dan nog maar te zwijgen. Nee, geen kook- of poetshulp hier, had ook gekund om de vraag van @Yana te beantwoorden. Maar goed, ik doe er liever een half uur over zodat ik niet hoef te stofzuigen. 21 minuten geleden bewerkt door Musashi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden