Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal Weer niet meer kunnen slapen vandaag op programma koffie drinken met iemand van de therapie waarmee het heel er klikte zou eerst wandelen zijn maar helaas gaat dat niet lukken.en bij me moeder in de tuin onkruid weghalen en tuinmeubelen schoonmaken maken. DAGPACt kaatje 🌺 15 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Naam vergeten
Maja Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen @Kaatjemamaen wie volgt. Vroeg op. Voor komende week besloten de dag te starten met water geven en de moestuin verzorgen van vrienden die op vakantie zijn. Dan is het qua temperatuur het prettigst. Fijne dag! DAGPACt kaatje 🌺 Maja 🐝 Kaatjemama en Fonny reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen!! Hier een dagje rustig aan doen. Volgens mij wordt het een mooie dag! ☀️ spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, Redelijk geslapen, maar om 5 uur was het toch wel klaar (helaas) De grote rooie heeft een paar keer staan jammeren onder het raam, maar ik heb me in kunnen houden en heb hem er niet in gelaten. Een paar minuten later stond hij dan in de huiskamer te lamenteren. Blijkbaar voelt hij zich dan toch een beetje eenzaam, tsja, 't is niet anders. Afijn, het is alweer vrijdag, de tijd vliegt... Eerst maar even een bakje nu. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 48 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACt kaatje 🌺 Maja 🐝 Yvonne Fonny🌞
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Mogge! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden lekker druk vandaag op t forum gauw gaan zwemmen voor t te heet wordt. spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen allemaal, Zit al de hele dag te lummelen Dus...straks was ophangen.Ochtendgym (zoo geen zin) boodschappen, met de hond lopen Enfin, fijne dag allemaal lady jane en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Boodschappen doen nu. Misschien daarna nog even zwemmen in het echte zwembad, voordat mijn kleindochtet komt. Die komt pas rond 3 uur vanmiddag. Snoep meenemen. De likkaakjes zijn altijd erg in trek. Die zitten in aparte zakjes per 4 stuks. Oma lust ze ook wel 😋. Dus nu hup hup weg.
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACt kaatje 🌺 Maja 🐝 Yvonne Fonny🌞 renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik heb een goed gesprek gehad met mijn begeleidster van Hestia. Lonster1 en lady jane reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Ludovica ik sleep je even naar vandaag. Van delirium weet ik niet zoveel, maar rare dingen zien wel. Het is angstaanjagend soms, maar het gaat over. Je bent in behandeling bij een dokter, houd er vertrouwen in. En, ter afleiding en vermaak, wat heeft iedereen gegeten?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Q If you can breathe, you can stand. And if you can stand, you can fight.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Friet, salade en tempeh. Nu ijs... vanille en chocolade. Ik was 10 kilo kwijt door corona dus ik kan voorlopig lekker dooreten. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden IJs! Ja, dat ontbreekt nog in mijn leven.
Quinn Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Natuurlijk, c is al onderweg. Hoe voel jij je vandaag @Yana?
Yana Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Zet 'm op @Ludovica! Ga je maar vast liggen verheugen op een gezond en helder leven en bedenk welke fijne dingen je gaat doen als je je straks zoveel beter voelt. Ludovica reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Natuurlijk, c is al onderweg. Hoe voel jij je vandaag @Yana? Top! En ik voel me ook nogal goed, bijna 3 km gewandeld vandaag, een nieuw record! Nog wel een handvol rare symptomen maar al met al zit er langzaam maar zeker vooruitgang in.
Quinn Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Goed om te lezen. We zijn allemaal aan de wandel lijkt het wel trouwens.
Yana Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Doe c de groeten, ik ben dol op die lieverd van jou 🥰 Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 49 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Turks brood met pittige kip en salade
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden