Maja Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen! Vanochtend ging de wekker om 4.15 uur zodat ik een vriendin kon wegbrengen naar station voor de trein naar Schiphol. 4.30 uur bericht dat de vlucht geannuleerd was. Nu ja, zo een lange dag. Vandaag op de hardloopclub een citytrail langs oorlog, vrede en recht voor hardlopers en wandelaars van 16 en 12 km. Met 2 anderen de route inelkaar gezet en alle informatie over de locaties waar je langskomt van te voren gedeeld. Superleuk om te doen en respons is groot! Het weer is hiervoor prima. Zin in! DAGPACT: Maja🐝 Fonny en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Maja🐝 kaatje🌺 @Maja klinkt heel leuk veel plezier goedenmorgen allemaal 😄 15 uur geleden bewerkt door Kaatjemama .
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Moghu dames, Doe wel rustig aan Maja. Hey die Kaatje, wat ga jij vandaag doen? Ik ga buiten aan de gang 't is nog niet erg warm, en dan vanmiddag knutselen,. Sieraden maken. Leuk om te doen. erg leuk om te doen. 15 uur geleden bewerkt door bolletje lady jane, Maja, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedenmorgen @bolletje sieraden maken leuk veel plezier heb ik ook gedaan heb er nu aleen nog geen rust voor. wat ik vandaag ga doen me huis weer op Orde krijgen na de verjaardag hier 😂🙈 veder geen plannen nog maar dat verandert bij ons altijd nog we in spontaan iets leuk 😊
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden DAGPACT: Maja🐝 kaatje🌺 renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Uiteindelijk toch geslapen. Zo maar een wandeling naar een rommelmarkt. spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 12 minuten geleden zei renaldo61: DAGPACT: Maja🐝 kaatje🌺 Fonny🌞 renaldo61🐕
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers mijn uitstapje naar zoon is toch teveel geweest de spit is verergerd. Eenmaal uit bed gaat lopen pijnlijk maar redelijk. Maar om uit bed te komen was echt een crime. Mijn straf denk ik voor toen ik met mn zussen mijn vader uitlachten. Hij werd met accute spit door 4 mannen de trein uitgedragen, door een buur uit de straat thuis gebracht. En dan moesten wij meiden een stoel onder zijn kont schuiven zodat hij kreunend zich kon laten zakken. Terug omhoog omgekeerd. Uiteindelijk bleef hij in bed liggen, kreeg een longembolie en moest weken in het ziekenhuis plat blijven liggen. Hij was daarna wel van het zware roken af en het is weer goed gekomen. Maar wat hebben wij krom gelegen, het zag er allemaal zo grappig uit. Nu weet ik pas wat voor een pijn hij had. En lach ik mezelf maar uit. Eens kijken of ik met spoed een fysiotherapeut kan regelen. En misschien moet de luie relaxstoel de deur uit, want ik ban bang dat dat de boosdoener is. En verder gaat het goed gelukkig. Misschien toch nog zwemmen ook. 14 uur geleden bewerkt door lady jane spirit reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden @lady janeBewegen is goed bij spit en zwemmen ontspant de spieren ook nog eens. Dubbel winst! Beterschap! lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Sterkte @lady jane lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ja ik blijf ook in beweging hoor, dat kost de minste pijn ook. Maar als er iets bekneld zit is het misschien niet zo goed? Maar ik ga idd proberen naar het zwembad te komen, dat lukte eergisteren nog wel. En dan kom ik het weekend in elk geval minder zielig door dan thuis. spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik ben al naar twee verschillende rommelmarkten geweest, maar mijn verpleegster van mijn laatste opname had me verteld dat ze nabij haar thuis op de rommelmarkt ging staan. Maar ze was er niet te bespeuren.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Ik ben al naar twee verschillende rommelmarkten geweest, maar mijn verpleegster van mijn laatste opname had me verteld dat ze nabij haar thuis op de rommelmarkt ging staan. Maar ze was er niet te bespeuren. Misschien was ze al verkocht Quinn reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Rustig aan maar @lady jane. Is het zwembad ver? Zwemmen is zo goed. Ik heb gisteren ook weer gezwommen. Mijn record verbeterend. 60 banen. Eigenlijk iets teveel van het goede, maar mijn schoonzusje kwam erbij, die had ik geappt of ze ook ging zwemmen. Toen ze kwam had ik de 40 banen al aangetikt. Voor de gezelligheid toch nog 20 banen meegezwommen. Vandaag probeer ik rudtig aan te doen. Ik ga zo even een live uitzendig verzorgen op mijn muziekgroep. Is altijd leuk om te doen.
spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Uiteindelijk toch geslapen. Zo maar een wandeling naar een rommelmarkt. Altijd leuk een rommelmarkt. Ben er gek op. Wie weet vandaag ook even naar België.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei bumperjim: Misschien was ze al verkocht Alles kan; officieel ging die markt pas om 8 open en ik was er kort naar 8
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Morgenvroeg eerst de poetshulp binnenlaten. Direct daarna wandelen met een hond van een buur. Dan de tandarts. In de namiddag nog een bezoek bij de huisarts. Ze had bloed afgenomen en nu terug voor de resultaten te bespreken. Hopelijk krijg ik een uitleg waarom ik slechts 366 dagen op een jaar verkouden ben. Mijn psychiater had me vorige donderdag aangeraden vitaminen D in te nemen, volgens haar wezen de testen daarop. De zon zal nog niet lang genoeg schijnen op een dag of ik zit teveel binnen? spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemiddag allemaal, Vanochtend naar dochter gereden Alleen, met de hond want vriend is een kleine week de hort op met familie Vondt het doodeng, want nog nooit alleen naar haar gereden met de auto Maar het is gelukkig goed gegaan We hebben ruim 6 km gelopen in flinke pas, dus vanmiddag een uur geslapen Wordt oud Zoveel geluncht bij haar, dat ik nog steeds geen honger heb. @lady jane, ben je al bij de huisarts geweest met je spit? Misschien is het wel heel iets anders.. lady jane en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuke dag gehad. Eerst live geweest op mijn muziekgroep, toen mijn zoon met aanhang geweest. De kids hebben even gezwommen hier. De hond nog extra uitgelaten. Flinke wandeling. Op mijn theaterorgel gespeeld en wat opgenomen. Nu pizza eten. Lika reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vol, druk en heftig weekend. Nu weer binnen. Best een omslag. Nachtpact: Quinn Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Leuke dingen bijkomen van me verjaardag genieten van de leuke kados en herinneringen 🎂🎈
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedenavond. Een superdruk maar gezellig weekend achter de rug. Straks lekker op tijd naar bed en morgen weer alles 'normaal'.. @lady jane, ik hoop dat jouw rugpijn snel af gaat zakken, wat ellendig nu weer. Buiten dat het vol, druk en heftig was... was het ook een (redelijk) goed weekend voor jouw gevoel @Quinn?
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje 🌺 Reacher Yvonne
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Op het moment in elk geval wel @Yvonne Yvonne en lady jane reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden