lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Reacher reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje
Smaragdie Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Leuke ding van vandaag is dat mijn jongste broertje zich vandaag uitte middels app naar mij toe. Hij doet dat normaal bijna niet, binnenvetter/opkropper. Ben daar blij mee want dan weet ik wat hij denkt en voelt en zich vrij voelt om dat naar mij te delen. Hoef er dan ook niet meteen iets mee. Maar maak mij dan minder zorgen om hem dan. Hij weet dat ik mij zorgen maak als ik dagen niks van hem hoor en daarom voelt het goed. Fijne avond nog. Zal wel een plaknacht worden. Temp gaat niet onder de 28 graden hier. Vanaf morgen 2 avonddiensten. Daar is airco/klimaatbeheersing. Zelfs koud dan dus neem wel een vest mee. Kaatjemama, spirit en lady jane reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje Spirit
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 8 uur geleden zei Reacher: Gaat het nog met jullie in Frankrijk @bumperjimen @Yana? Ja hoor, wij hebben hier nog steeds niveau oranje, niet rood. Voor ons is dit vrij normaal. Tis wel warm maar we hebben iets van 10-12 ventilatoren en het huis is best wel aardig geisoleerd. Binnen houden we het met de luiken dicht bijna 10 graden frisser dan buiten. Bumperhond mag weer zwemmen van de dokter dus die is ook weer het prinsesje. Dus ja 😁 7 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel en lady jane reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Voor ons is het lastig @Reacher in onze nauwelijks geïsoleerde hut die staat te koken halverwege de heuvel. Met de luiken dicht houden we het binnen vijf graden koeler dan buiten. Nog drie dagen te gaan, we zetten hem op 💪 spirit, lady jane en bumperjim reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wel zorgelijk hoor, als je bedenkt dat dit het nieuwe normaal gaat worden. sterkte Yana vooral dus.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Herstel... We hebben zojuist een mobiele airco op de kop getikt en aangesloten op de schoorsteen. Die staat nu kabaal te maken in de woonkamer, ik heb een goed boek, een haakwerk, sudokus, een legpuzzel en een man die de boodschappen gaat doen. Een hoop zegeningen om te tellen dus 🙂 lady jane en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden en werkt je gezondheid nu ook een beetje mee? Dat zou ik je zo gunnen.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het gaat zeker beter met me, ik lig niet meer de hele dag op bed en de meest moeilijke symptomen zijn een stuk verminderd. Ik kan in huis rustig aan van alles doen, kan soms bijna 2 km lopen, kan als passagier een ritje in de auto aan en kan met enthousiasme gesprekken voeren. Dat alles wel met allerlei symptomen in m'n lijf en soms ook met een angstig gevoel. lady jane, Mormel, Momentum en 3 anderen reageerden hierop 6
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En toch, blij voor je. Wat kan t zwaar zijn he. Yana reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Wel zorgelijk hoor, als je bedenkt dat dit het nieuwe normaal gaat worden. sterkte Yana vooral dus. Hebben we niet altijd al extremen gehad? En ja natuurlijk lijkt het warmer te worden maar ook dat is niet nieuw. Klimaatverandering is van alle tijden. We passen ons wel aan. spirit reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wappie-alarm! Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn dat het wat beter gaat met je @Yana. Vooral met die warmte. Ook nog een mobiele airco. Mooizo!
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nee hoor, Analia, het zijn pure feiten. Vraag AI maar.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gedaan @Mariposa Amalia reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat ik zelf eigenlijk het mafst vind aan AI is het besef dat intelligentie eigenlijk helemaal niet objectief (wat ik zou verwachten) is maar heel subjectief. Hij/zij/het past zich aan aan de vraagsteller en je krijgt dus altijd het antwoord dat je zelf het liefste hoort. Mariposa, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het is maar hoe je het bekijkt nietwaar? Niet alles is zwart-wit Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Beide AI-antwoorden zijn uiteraard correct. Door de miljoenen jaren heen zijn er steeds klimaatfluctuaties geweest, hele continenten verplaatsen zich, de aarde heeft zelfs ooit als een grote sneeuwbal door de ruimte gevlogen, maar de huidige opwarming vindt plaats in ongekend hoog tempo. We worden gekookt als kikkers in een emmer: eerst hebben ze nog niks in de gaten, er zitten er zelfs tussen die het misschien wel aangenaam vinden, maar uiteindelijk zijn ze allemaal dood en gaar. Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei Mariposa: Niet alles is zwart-wit Nog straffer zelfs: niets is zwart/ wit. Zelfs yin en yang niet 😅. 2 uur geleden bewerkt door Musashi
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Amalia: Beide AI-antwoorden zijn uiteraard correct. Door de miljoenen jaren heen zijn er steeds klimaatfluctuaties geweest, hele continenten verplaatsen zich, de aarde heeft zelfs ooit als een grote sneeuwbal door de ruimte gevlogen, maar de huidige opwarming vindt plaats in ongekend hoog tempo. We worden gekookt als kikkers in een emmer: eerst hebben ze nog niks in de gaten, er zitten er zelfs tussen die het misschien wel aangenaam vinden, maar uiteindelijk zijn ze allemaal dood en gaar. Ja, de natuur zal zich wel aanpassen. Heeft het altijd gedaan. Maar of de mens dat zal kunnen, is nog maar de vraag. Daar is zelfs AI waarschijnlijk/ helemaal te dom voor. 😅
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Soit, orde van de dag. Het is al donderdag. Mormel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden