lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Reacher reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje
Smaragdie Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Leuke ding van vandaag is dat mijn jongste broertje zich vandaag uitte middels app naar mij toe. Hij doet dat normaal bijna niet, binnenvetter/opkropper. Ben daar blij mee want dan weet ik wat hij denkt en voelt en zich vrij voelt om dat naar mij te delen. Hoef er dan ook niet meteen iets mee. Maar maak mij dan minder zorgen om hem dan. Hij weet dat ik mij zorgen maak als ik dagen niks van hem hoor en daarom voelt het goed. Fijne avond nog. Zal wel een plaknacht worden. Temp gaat niet onder de 28 graden hier. Vanaf morgen 2 avonddiensten. Daar is airco/klimaatbeheersing. Zelfs koud dan dus neem wel een vest mee. Kaatjemama, lady jane en spirit reageerden hierop 3
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje Spirit
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 8 uur geleden zei Reacher: Gaat het nog met jullie in Frankrijk @bumperjimen @Yana? Ja hoor, wij hebben hier nog steeds niveau oranje, niet rood. Voor ons is dit vrij normaal. Tis wel warm maar we hebben iets van 10-12 ventilatoren en het huis is best wel aardig geisoleerd. Binnen houden we het met de luiken dicht bijna 10 graden frisser dan buiten. Bumperhond mag weer zwemmen van de dokter dus die is ook weer het prinsesje. Dus ja 😁 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel en lady jane reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Voor ons is het lastig @Reacher in onze nauwelijks geïsoleerde hut die staat te koken halverwege de heuvel. Met de luiken dicht houden we het binnen vijf graden koeler dan buiten. Nog drie dagen te gaan, we zetten hem op 💪 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Wel zorgelijk hoor, als je bedenkt dat dit het nieuwe normaal gaat worden. sterkte Yana vooral dus.
Yana Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Herstel... We hebben zojuist een mobiele airco op de kop getikt en aangesloten op de schoorsteen. Die staat nu kabaal te maken in de woonkamer, ik heb een goed boek, een haakwerk, sudokus, een legpuzzel en een man die de boodschappen gaat doen. Een hoop zegeningen om te tellen dus 🙂 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden en werkt je gezondheid nu ook een beetje mee? Dat zou ik je zo gunnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden