Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Leuke ding van vandaag is dat mijn jongste broertje zich vandaag uitte middels app naar mij toe. Hij doet dat normaal bijna niet, binnenvetter/opkropper. Ben daar blij mee want dan weet ik wat hij denkt en voelt en zich vrij voelt om dat naar mij te delen. Hoef er dan ook niet meteen iets mee. Maar maak mij dan minder zorgen om hem dan. Hij weet dat ik mij zorgen maak als ik dagen niks van hem hoor en daarom voelt het goed. Fijne avond nog. Zal wel een plaknacht worden. Temp gaat niet onder de 28 graden hier. Vanaf morgen 2 avonddiensten. Daar is airco/klimaatbeheersing. Zelfs koud dan dus neem wel een vest mee. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...