lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Reacher reageerde hierop 1
Jannigje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke ding van vandaag is dat mijn jongste broertje zich vandaag uitte middels app naar mij toe. Hij doet dat normaal bijna niet, binnenvetter/opkropper. Ben daar blij mee want dan weet ik wat hij denkt en voelt en zich vrij voelt om dat naar mij te delen. Hoef er dan ook niet meteen iets mee. Maar maak mij dan minder zorgen om hem dan. Hij weet dat ik mij zorgen maak als ik dagen niks van hem hoor en daarom voelt het goed. Fijne avond nog. Zal wel een plaknacht worden. Temp gaat niet onder de 28 graden hier. Vanaf morgen 2 avonddiensten. Daar is airco/klimaatbeheersing. Zelfs koud dan dus neem wel een vest mee. Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Nachtpact Q. Reacher kaatje 🌺 Yvonne Jane Jannigje Spirit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden