Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: kaatje🌺 goedenmorgen allemaal
Fonny Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 7 minuten geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: kaatje🌺 Fonny🌞 goedenmorgen allemaal
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers. Pfff, het was een moeizame nacht: lang en heftig onweer. Dan mag onze hond inmiddels behoorlijk doof zijn, ze was compleet van de leg... ik heb daardoor weinig geslapen, viel tegen de ochtend pas in slaap. Ik had rond vijf uur wakker willen worden en dan alles tegen elkaar openzetten, maar dat lukte dus niet. Tis. niet anders. Een bakje nu even snel en dan aan de slag.
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik hoop dat de pijn vandaag weer een stuk minder zal zijn @Fonny
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeie morgen allemaal, Musashi is het niet fijner voor je om eens te kijken op een forum voor ouders met een hoogbegaafd kind? Wat dit komt heel vaak voor bij deze kinderen. En ooit gehoord van Indigo kinderen? Misschien ook eens kijken. Musashi en spirit reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) 11 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Musashi is het niet fijner voor je om eens te kijken op een forum voor ouders met een hoogbegaafd kind? Wat dit komt heel vaak voor bij deze kinderen. En ooit gehoord van Indigo kinderen? Misschien ook eens kijken, want ze zijn hoog sensitief Ben jij een lichtwerker? Zó leg je contact met jouw spirituele gidsen Ben jij een Sterrenkind? Dan herken je jezelf in déze 15 kenmerken Het vinden van je ‘purpose’: zo kom je erachter wat jouw missie hier op aarde is Gezond egoïsme versus gewoon egoïsme: zo zet jij jezelf liefdevol op nummer één Ben jij een lichtwerker? Dan herken je jezelf in déze 10 kenmerken kijken of dit hier kan plaatsen. 9 uur geleden bewerkt door bolletje
Reacher Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Doe je rustig aan @Yvonneke? Sterkte @Fonny
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dankjewel @bolletje voor je steun en begrip! Ik zoek het idd wel wat in die richting maar het is en blijft een zoektocht die me ook hard met mezelf confronteert. Het is zeker en vast ook een kwestie van helemaal mezelf te kunnen worden, daar voor te gaan staan en dit ook durven voor-leven voor haar. Het is vaak allemaal een diepe worsteling met mezelf en de wereld maar stilaan leer ik wel om daar kleine stapjes in zetten. Het is vooral ook groeien in mijn eigen-waarde en zelf-vertrouwen. Work in progress dus en het hangt ook nog eens vast aan mijn verslavingen en levenslange vlucht en onderdrukking van me-zelf. Groei op al deze vlakken is wel wat ik nastreef en waar ik hard voor werk. Maar het is ook niet in 1 klap allemaal opgelost en dat is soms ook wel frustrerend. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Sterkte @Fonny. Ik mis @renaldo61 ook. Heb er geen goed gevoel bij. Hoe is het gegaan gisteren @Kaatjemama? Rustig aan maar @Yvonne. Het is te warm om je druk te maken. Hier ook maar een tandje terug. Hoewel het buitenbad mij wel lonkt, ga ik dit keer maar niet. We hebben hier ook een groot zwembad opgezet buiten. Dat is zoveel werk geweest, dus blijf ik lekker dicht bij huis. Mijn gal gaat ook weer een beetje opspelen dus rustig aan. Weet niet of ik mijn kleindochtet uit zal nodigen. Dat is dan weer veel te druk en er komen nog veel meer dagen dat ze bij oma kan zijn. Ik ben nu even niet in functie als oma 😁.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Net terug van het buitenbad, eindelijk lekker water dus ik kon nu langer doorzwemmen dan eerder deze week. Helaas trekt de warmte nu ook meer zwemmers en mensen die doen alsof, dus het was wat laveren. Maar toen de snelle baan vrij kwam, was ik ook even heel snel daarheen en toen kon ik nog 20 min. in mn uppie op mijn rug zwemmen. Voor morgen een wandeling gepland met vriendinnen van voedselbos stadsakker en kloostertuin, Gauw een uur naar voren gehaald dus half tien op de fiets eerst. En als ik dan nog wil zwemmen moet dat om 8 uur al. Geen idee of me dat lukt. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @spirit goed er komen idd nog zat dagen dat je oma kan spelen een relaxe oma is ook belangrijk. rustig aan met je gal . gisteravond heb me snel in hoekje gewurmd bij de niet drinkers.was een hele leuke avond maar helaas had ik echt die flinke steen in me maag.en heb wel even me best moeten doen. Mezelf wel betrapt op het staren naar een glas hoe triest 😂 gewoon zo nerveus en de enige manier die ik weet is wijn nemen dan .Vanavond lekker even varen met me man samen en morgen voetbal kijken bij niet drinkers heel fijn.even goed zo spirit en rapilos reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 10 minuten geleden zei lady jane: Voor morgen een wandeling gepland met vriendinnen van voedselbos stadsakker en kloostertuin, @lady janewat leuk veel plezier wel warm denk lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier word het nu ook wel wat drukker in het buitenbad @lady jane. Het is wel heerlijk dat het er is en het zo dichtbij is. Ik zwem ook graag op m'n rug en heb dan ook het liefste geen tegenliggers. Op m'n rug werkt mijn roer ook niet zo goed, kom vaak ergens waar ik helemaal niet wil zijn. Heb ook al een paar keer hard mijn hoofd gestoten tegen de kant. Niet wetende dat ik er al was. Nu tegenwoordig maar eerst voelen.
rapilos Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zo, bijna al mijn boodschappen zijn binnen Warmpjes buiten, maar vanochtend heerlijk op het balkon koffie gedronken Er hangt weer een mega was buiten, gisteren ook al, maar daardoor heerlijk geslapen in mijn schone bedje Verjaardag vN broer morgenavond afgezegd. Moet morgenmiddag weken en had best een drukke week. Dagje uit geweest met de bejaarden . Met de rondleiding was er een snelle groep ( zonder rollator of stok)en een langzame groep. Zei tegen mijn vriend ; kom op, rennen, we horen bij de snelle groep !! Ha, ha erg om moeten lachen, toch was het een erg gezellige dag, met de bus en geheel verzorgd Hoefde nergens aan te denken, alles was geregeld, van rondleiding, tot koffie met gebak , lunch en diner Hondje was bij dochter,alweer ze drie keer een uur met haar gelopen hebben Arm beestje, ze was kapot en had de andere dag geen kind ( hond) meer aan haar Gisteren is ze weer helemaal kort getrimd Heerlijk voor haar met die hitte
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb hier soort cola licht reklame. Ken je die nog? Heb hier vanmiddag 2 knappe jongens die hard in me tuin bezig zijn. 😂😂 ach geef ze O we een ijsje 🍦 wat een hitte voor ze
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Een cola licht reclame? Bedoel je neonletters met een merknaam? Ja heerlijk, zwemmen met dit weer. Maar om nou om 8 uur te gaan zwemmen en daarna te gaan wandelen lijkt me best overdreven Lady Jane. Ik heb morgenochtend ook een wandelafspraak, ga ik vaak met een vriendin door park en langs water en daarna koffie. Denk dat we ook maar extra vroeg moeten gaan. Heerlijk een zwembad in de tuin. Wel veel onderhoud, lijkt me. Ik wil mijn kleine raam dat de meeste zon vangt, afplakken. Heb daar een mooi ding voor, maar nergens te vinden. Grrr. Heb er al een drukke dag op zitten en denk dat ik zo lekker voor de tv ga liggen met een zak chips en een 0.0 bier. Maar eerst even verder zoeken naar dat ding.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 8 uur pas? 😜 ik heb gisteravond lekker met bumperhond in de rivier gezwommen om 21:30. Daar is verder niemand behalve wat vissen en kikkers. Bumperhond zwemt me er nog gigantisch uit op haar hoge leeftijd, dat is echt een waterrat. Ik moet altijd uitkijken want als ik zwem denkt ze dat mn voeten een soort vissen zijn of zo en dan hapt ze ernaar. In horizontale toestand in het water snapt ze niet dat het bij mij hoort. Daarom zwem ik ook maar niet in mn blootje ☠️ 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Oskar reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lonster1: Ik wil mijn kleine raam dat de meeste zon vangt, afplakken. Heb daar een mooi ding voor, maar nergens te vinden. Grrr. Heb er al een drukke dag op zitten en denk dat ik zo lekker voor de tv ga liggen met een zak chips en een 0.0 bier. Maar eerst even verder zoeken naar dat ding. Gewoon aluminium folie er tegenaan 😎
lady jane Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden De uitgestelde boodschappen toch maar gehaald bij 33 graden! Na de koude airco bij de Lidl was het helemaal kokend heet op de fiets. Thuisgekomen leek het alsof ik ook een airco aan had haha, 23 graden is dan ineens heerlijk koel weer. Ik verheug me nu alweer op zwemmen morgen.
Oskar Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Wij hebben frambozenstruiken in de tuin, en die probeer ik liefdevol te verzorgen. Nu zaten er luizen op. De klootzakken. In mijn geestdrift wilde ik ze wegspuiten met de plantensproeier. Maar daar zat nog een mengsel in van zeepsop met ammoniak. Hele oogst van dit jaar oneetbaar. En omdat ik niet wil dat de buurtkindertjes de gifvruchtjes in hun mond stoppen heb ik net alle rode en groene vruchtjes weggeknipt. Het voelde alsof ik kinderarmpjes af aan het knippen was. Wat een ellende.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden