Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: kaatje🌺 goedenmorgen allemaal
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 7 minuten geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: kaatje🌺 Fonny🌞 goedenmorgen allemaal
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Pfff, het was een moeizame nacht: lang en heftig onweer. Dan mag onze hond inmiddels behoorlijk doof zijn, ze was compleet van de leg... ik heb daardoor weinig geslapen, viel tegen de ochtend pas in slaap. Ik had rond vijf uur wakker willen worden en dan alles tegen elkaar openzetten, maar dat lukte dus niet. Tis. niet anders. Een bakje nu even snel en dan aan de slag.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik hoop dat de pijn vandaag weer een stuk minder zal zijn @Fonny
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen allemaal, Musashi is het niet fijner voor je om eens te kijken op een forum voor ouders met een hoogbegaafd kind? Wat dit komt heel vaak voor bij deze kinderen. En ooit gehoord van Indigo kinderen? Misschien ook eens kijken. spirit en Musashi reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 11 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Musashi is het niet fijner voor je om eens te kijken op een forum voor ouders met een hoogbegaafd kind? Wat dit komt heel vaak voor bij deze kinderen. En ooit gehoord van Indigo kinderen? Misschien ook eens kijken, want ze zijn hoog sensitief Ben jij een lichtwerker? Zó leg je contact met jouw spirituele gidsen Ben jij een Sterrenkind? Dan herken je jezelf in déze 15 kenmerken Het vinden van je ‘purpose’: zo kom je erachter wat jouw missie hier op aarde is Gezond egoïsme versus gewoon egoïsme: zo zet jij jezelf liefdevol op nummer één Ben jij een lichtwerker? Dan herken je jezelf in déze 10 kenmerken kijken of dit hier kan plaatsen. 2 uur geleden bewerkt door bolletje
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Doe je rustig aan @Yvonneke? Sterkte @Fonny
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dankjewel @bolletje voor je steun en begrip! Ik zoek het idd wel wat in die richting maar het is en blijft een zoektocht die me ook hard met mezelf confronteert. Het is zeker en vast ook een kwestie van helemaal mezelf te kunnen worden, daar voor te gaan staan en dit ook durven voor-leven voor haar. Het is vaak allemaal een diepe worsteling met mezelf en de wereld maar stilaan leer ik wel om daar kleine stapjes in zetten. Het is vooral ook groeien in mijn eigen-waarde en zelf-vertrouwen. Work in progress dus en het hangt ook nog eens vast aan mijn verslavingen en levenslange vlucht en onderdrukking van me-zelf. Groei op al deze vlakken is wel wat ik nastreef en waar ik hard voor werk. Maar het is ook niet in 1 klap allemaal opgelost en dat is soms ook wel frustrerend. spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden Sterkte @Fonny. Ik mis @renaldo61 ook. Heb er geen goed gevoel bij. Hoe is het gegaan gisteren @Kaatjemama? Rustig aan maar @Yvonne. Het is te warm om je druk te maken. Hier ook maar een tandje terug. Hoewel het buitenbad mij wel lonkt, ga ik dit keer maar niet. We hebben hier ook een groot zwembad opgezet buiten. Dat is zoveel werk geweest, dus blijf ik lekker dicht bij huis. Mijn gal gaat ook weer een beetje opspelen dus rustig aan. Weet niet of ik mijn kleindochtet uit zal nodigen. Dat is dan weer veel te druk en er komen nog veel meer dagen dat ze bij oma kan zijn. Ik ben nu even niet in functie als oma 😁.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden