Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers. Het is al een hele poos licht buiten, geen zonnetje nog, maar wat niet is kan komen... ... of niet natuurlijk Een bakje eerst maar even. Quinn en Fonny reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen hier ook helaas nog geen zonnetje. Op de planning staat een wandeling hoop dat weer beetje mee werkt.
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen @Kaatjemama, heb net even gekeken op 'weeronline', maar als de verwachting uitkomt zien we hier geen enkel zonnestraaltje vandaag. Ach, geeft niet, ik verveel me toch niet denk ik .
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden O jammer zeg 😥nou ja me plannen even bijstellen dan maar. Zal me zeker niet vervelen maar een flinke wandeling had fijn geweest misschien ga ik als nog wie weet😅
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Hier regent het, dus mooi saunaweer voor de binnensauna op de 12e verdieping en tussen de rondjes door van het uitzicht en de wolkenpartijen genieten. Boek mee. MaryArt, Fonny, Maja en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen lady Jane wat een goed idee zeg de sauna. Lekker genieten! mooie sauna is dat lady jane reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Yvonne Kaatje🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal! Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allemaal, Straks werken in het winkeltje ontbijt , koffie en ochtendgym al achter de rug Zaterdagavond een barbeque op de tuin Voorspellen ze 12 graden in de avond 🫣 Hadden we het expres zo gepland omdat ze vorige week nog heel mooi weer en zeker 20 graden voorspelde. dus ja, in dubio, uitstellen of niet En de genodigden zijn allemaal dik gepensioneerd, maar geen tijd he door de week Alleen op zondag kan iedereen. Zucht..., die actieve oude bejaarden van tegenwoordig ! 😅 rosa45 reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: DAGPACT: Yvonne Kaatje🌺 MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal! Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Tussen de buien door maar vandaag. Wat boodschappen betreft hebben we alles wel in huis. De markt is ook geen must. Ik ga de zolder wat opruimen, zodat er een matras op de grond kan. Mijn kleindochter komt logeren. Er moet nog steeds een 2 persoonsbed in elkaar gezet worden, maar daar hebben we weinig tijd voor gehad. 1 ding tegelijk. We wilden het weekend ook rustig houden. Volgende week hebben we een korenfestival te doen. Ook wel leuk natuurlijk, maar wat is een weekend kort. Voor je het weet is het weer maandag. Veel plezier in de sauna @lady jane. Het is er lekker weer voor.
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen Bumperhond ligt in de lappenmand vandaag. Gisteren heeff ze weer gevochten met een jongere hond en dat duurde erg lang. De andere had haar vast bij het vel van de hals en daar is ze nu een beetje gewond. Ze is vooral mentaal helemaal van de kaart, ze heeft echt het moreel helemaal onderin de sokken vandaag. 11 jaar, het omaatje zou dit niet meer moeten doen, maar ze heeft zo'n vreselijk temperament dat ze zich niet kan inhouden. Meestal loopt het met een sisser af, maar de ander liet zich niet de kaas van dr brood eten deze keer. Ik hoop dat ze er nou wat van leert, maar ik denk dat het sterker is dan zijzelf, als die een rode waas voor de ogen krijgt dan denkt ze niet meer na. Oude taart 😢
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach gossie arme Bumperhond! Wel dapper van haar.
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Beterschap ❤️🩹 voor de stoere bumberhond bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Twas meer impulsief dan dapper denk ik 🫤 De ander kwam te dicht bij mn spullen in de buurt. Het had ook diplomatieker gekund dan meteen met gestrekt been erin, maar diplomatiek is niet haar sterkste kant...
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Intussen ben ik halverwege mijn therapeutisch avontuur. Er zit weliswaar een hoop flauwe kul bij, maar ook genoeg waar ik veel aan heb. Er intensief mee bezig zijn is alleen al heel waardevol. Mijzelf doordringen van de ernst van de zaak, nadat het jaren in de schaduw heeft kunnen woekeren. Erover praten is ook fijn. Vandaag mochten we een liedje meebrengen 🥳
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dit was de mijne: Reacher reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Vooral vanwege dat you’re not alone, want dat vergeet ik best vaak. 2 uur geleden bewerkt door Oskar Kaatjemama, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Eenzaamheid kan flink raken @Oskar En het liedje is goud.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher Quinn kaarje 🌺 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama ,
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuke dingen Herfstweer Knus binnen bordspelletjes doen Vriendschap Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden