Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Het is al een hele poos licht buiten, geen zonnetje nog, maar wat niet is kan komen... ... of niet natuurlijk Een bakje eerst maar even.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen hier ook helaas nog geen zonnetje. Op de planning staat een wandeling hoop dat weer beetje mee werkt.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen @Kaatjemama, heb net even gekeken op 'weeronline', maar als de verwachting uitkomt zien we hier geen enkel zonnestraaltje vandaag. Ach, geeft niet, ik verveel me toch niet denk ik .
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden O jammer zeg 😥nou ja me plannen even bijstellen dan maar. Zal me zeker niet vervelen maar een flinke wandeling had fijn geweest misschien ga ik als nog wie weet😅
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Hier regent het, dus mooi saunaweer voor de binnensauna op de 12e verdieping en tussen de rondjes door van het uitzicht en de wolkenpartijen genieten. Boek mee. Maja en MaryArt reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen lady Jane wat een goed idee zeg de sauna. Lekker genieten! mooie sauna is dat lady jane reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Kaatje🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal! Wat een k.tweer is het mensen. Gelukkig ben ik verslaafd aan schilderen! 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden