Remi1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het voelt echt als Old School hier als je sinds lange tijd weer eens een dagdraadje leest he..niets veranderd geloof ik. Hoi.
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hoi @Remi1. Kom je even voorbijvaren? Hoe gaat het met je?
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden jemig Remi, dat is lang geleden. Nee heel veel verandert hier niet maar met de mensen zelf wel. en jij?
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden He @Remi1. Tijd niet gezien. Kom je even om het hoekje kijken of...
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Leuke dingen: mijn zwager geweest. Die wil graag doorpakken en heeft zijn broertje zover gekregen dat hij in is gaan zien, dat dit echt niet zo langer kan. Veel teveel rotzooi. We hebben een groot nieuw zwembad gekocht, maar geen plek. Vrijdag gaan we er met z'n allen tegenaan. Ons 2e verblijfje moet ook helemaal leeg. Mijn orgel moet een plek hebben in de schuur. Daar staat nu een oude piano. De hakbijl gaat erin. Veel gaat naar het grofvuil. Eindelijk ziet hij zelf nu ook in, dat dit echt niet langer gaat zo. Vrijdag dus met ons viertjes aan de gang. Schoonzusje komt ook. We gaan er een flinke opruimdag van maken. Aan de slag dus overmorgen. Regen of geen regen. Doorpakken!!!
Remi1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Of? Of wat? Nou ik dacht ik kom gewoon even kijken omdat ik aan jullie dacht, en stil door peddelen zonder iets te zeggen is niet zo vriendelijk. Dus vandaar een groet van mij aan ieder die mij nog kent. Bob reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jou vergeet ik nooit @Remi1. Groetjes terug. Hoe staat het leven in Friesland?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden