Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 uur geleden zei Oskar: Ik snap best dat iemand van alles van een ander vindt soms en zich soms ergert, maar veel minder van de aandrang om dat hardop in het openbaar uit te spreken. Maar ik heb makkelijk lullen: ik ben volgens mijn psycholoog geneigd om aan mijn gevoelens voorbij te gaan. Ik denk dat daar wel de wortel van het probleem zit bij veel alcolisten. Teveel of juist te weinig contact met de eigen gevoelens. Lijkt me een beetje eng om op te pakken, want hoe bereik of reguleer je dat gevoel? Hoi @Oskar!
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En hoi @Prana, leuk je weer even te lezen!
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact Reacher Leuke dingen Creatief bezig geweest. Hoger geklommen op de wachtlijst voor therapie.
Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Reacher reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Jane Reacher reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 26 minuten geleden zei Reacher: Ik denk dat daar wel de wortel van het probleem zit bij veel alcolisten. Teveel of juist te weinig contact met de eigen gevoelens. Lijkt me een beetje eng om op te pakken, want hoe bereik of reguleer je dat gevoel? Helicopterview, of anders gezegd: meer zicht op je eigen ego ontwikkelen. Bij mij heeft dat een duidelijk effect gehad. Met als één van de positieve gevolgen dat ik me nu beter ben gaan realiseren dat gevoelens als angst, blijheid en droefenis normale en functionele mechanismen zijn voor mens en dier, zodat je niet meer steeds overstuur raakt of juist dichtklapt in bepaalde situaties, terwijl je je ook realiseert dat zulke situaties nog wel vaker zullen voorkomen. spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heb je daar een cursus of iets dergelijks voor gevolgd @Bob?
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Geen leuke dingen vandaag @lady jane en @Quinn?
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden En een kus op @bumperjim zijn slecht gehumeurde bolletje 🫶🏼 bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) ... 7 uur geleden bewerkt door Quinn En dat was prive bedoeld.
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 12 minuten geleden zei Reacher: Heb je daar een cursus of iets dergelijks voor gevolgd @Bob? Ja: zie https://petramoes.nl/voorbij-alcohol/ Het boek "De verslaving voorbij" van Jan Geurtz ben ik later gaan lezen, maar dat bevat veel van dezelfde basiselementen. spirit reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 🐈⬛ 7 uur geleden bewerkt door Reacher Mooie kat
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 8 minuten geleden zei Bob: Ja: zie https://petramoes.nl/voorbij-alcohol/ Het boek "De verslaving voorbij" van Jan Geurtz ben ik later gaan lezen, maar dat bevat veel van dezelfde basiselementen. Dank je wel @Bob
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Leuk aan vandaag Film Project Hail Mary Normaal kijk ik geen science fiction films maar moest even weg van alle tennis En de film viel reuze mee dus. Reacher en spirit reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @lady jane love love love die film. Reacher en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Jane kaatje 🌺
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 32 minuten geleden zei Quinn: 7 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Reacher: Nachtpact Reacher Leuke dingen Creatief bezig geweest. Hoger geklommen op de wachtlijst voor therapie. Das fijn nieuws 7 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden je bent wat hard voor jezelf @Quinn waarschijnlijk uit onzekerheid ook maar je mag trots zijn op hoe hard je werkt kleine stappen zijn vaak belangrijker dan grote in therapiewereld Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Leuke ding van vandaag onderdeel van me green egg is binnen 😍 Reacher en spirit reageerden hierop 2
Moeps Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 12 uur geleden zei bumperjim: Ça m'en touche une sans faire bouger l'autre 🤪 Jaren geleden gehoord en sindsdien mijn favoriete uitspraak. Zo jammer dat ik hem zelf niet kan gebruiken !
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Die film heeft een heel bijzonder plek in mijn hart @lady jane Trusten! lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nog even ha @Moepsje zeggen. Ha Moepsje! 🥰 En nu echt weltrusten! Moeps reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden