Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 34 minuten geleden zei Quinn: Was een lastige dag hier. Ik sta op het moment onder toezicht, dus het is wat druk. Onder toezicht omdat het té lastig voor werd vandaag Quinn? Gelukkig kun je wel roken en is er altijd wel ergens koffie te halen denk ik???
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Er is hier altijd koffie @Yvonne. Korte versie maar dan, (...) Dus ja, daarom. Niet quoten, ik haal dit zo weer weg. 2 uur geleden bewerkt door Quinn
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Blij dat je 'hier' bent, je sigaret kunt roken en er een bak koffie bij hebt. 2 uur geleden bewerkt door Yvonne Quinn reageerde hierop 1
Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Yvonne Luz voor het eerst sinds maanden ineens acute trek in een glas. Maar een kop thee gepakt. Lika, Kaatjemama en Quinn reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heel verstandig @Luz 👍 Luz reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wel goede thee hoop ik dan @Luz? Er zitten hier serieuze kenners. Luz en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Thee en hier even inchecken echt verstandig @Luz
Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Wel goede thee hoop ik dan @Luz? Er zitten hier serieuze kenners. Aanraders ? Heb voor nu maar even een hele sterke earl grey gewoon gedaan.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik niet, sorry. Koffie. Sterk en zwart.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuk vandaag: Ik schrijf graag en veel ouderwets met (vul)pen. Bij foutjes gebruikte ik zo'n tipp-ex roller. Maar verdorie, die dingen lopen zo vaak vast of helemaal los, ze lijken wel op de cassettebandjes uit mijn jeugd 😡 Vandaag eindelijk de Bruna even ingelopen en heb een ouderwets flesje tipp-ex gekocht, helemaal blij mee. Quinn, Luz en Lika reageerden hierop 3
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oeh thee, lekker. (Het blijft nog steeds wennen om mijzelf zo te horen praten) Luz en lady jane reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat leuk @Yvonne! Lieve @Quinnen @Yana: knuffels voor jullie als dat okay is. En klopt @Yana. Met deze baan werd ik nooit echt vriendjes. Quinn reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik drink eigenlijk altijd groen tegenwoordig. Of oolong, dat is een half verrotte thee. Goed dat je even langskomt @Luz. Dat blijft altijd mijn zwakte. Als ik ineens trek heb is dat zo plotseling en overweldigend dat ik er niet over peins om een hulplijn in te schakelen. Ook al weet ik donders goed dat dat veel beter is. Luz reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vind het schattig dat @Reacher kleine dinootjes spaart 🙂
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik lever zo mijn telefoon in voor de zo hard nodige en bejubelde nachtrust. As if. Maar goed, we can always pretend. Tot morgen. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 35 minuten geleden zei Luz: Aanraders ? Heb voor nu maar even een hele sterke earl grey gewoon gedaan. Winter thee Luz reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Earl grey is heerlijk. Rooibos soms ook. Ik drink veel kruidenthee. Luz reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Yvonne Luz Jane Bob
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5u ‘S morgens is nacht, altijd en overal. Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Reacher Yvonne Luz Jane Bob Musashi
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden thnx @Bob beetje de kluts kwijt hiero
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben benieuwd vannacht hoop zo dat ik een beetje slaap eindelijk. iedereen goedenacht 😴 welterusten 💤
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden