Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge 

Kennismaken met de groep straks. Olé. Het wordt vast hartstikke leuk. Positief blijven, jongen. ‘Je steekt er vast veel van op’. En: ‘je gaat jezelf beter leren kennen’. Oja, kijkesan. Het valt me trouwens op hoeveel mensen me zeggen dat deze stap zo moedig vinden. Ik vind het helemaal niet moedig. Na bijna drie jaar eigenwijs en destructief modderen en mislukken was er domweg geen andere optie meer. Maar goed. Hortsik.

Als ik teveel praat mag u het gewoon zeggen.

Fijne dag mensen. Aan het eind van de week gaat de zon weer schijnen.

bewerkt door Oskar
Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Mijn Grote Rooie (kater) had last van eenzaamheidsgevoelens en heeft me tot 3 keer toe wakker gejankt vanaf het raamkozijn van onze slaapkamer (wij slapen beneden).
Eerlijk gezegd maar 1 keer, dat was om vijf uur, de 2 keer daarna was ik al/nog wakker. 
Ach, geeft niet, hij is gewoon een lieve lobbes, als ik dan eenmaal in de huiskamer ben gaat hij zijn eigen gangetje weer. 
Tussendoor kwam TruusdeMier (ons kattekopje met dwangmatig gedrag) ook nog naar beneden en heel duidelijk aangeven dat ook zij wel een deur verder wilde. 
Mooi, het is maandag, een bakje en dan lekker op tijd aan de slag. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

@Oskar, succes vandaag, sterkte ook wel een beetje natuurlijk. En inderdaad: het gaat je vast meevallen. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Mogge 

Kennismaken met de groep straks. Olé. Het wordt vast hartstikke leuk. Positief blijven, jongen. ‘Je steekt er vast veel van op’. En: ‘je gaat jezelf beter leren kennen’. Oja, kijkesan. Het valt me trouwens op hoeveel mensen me zeggen dat deze stap zo moedig vinden. Ik vind het helemaal niet moedig. Na bijna drie jaar eigenwijs en destructief modderen en mislukken was er domweg geen andere optie meer. Maar goed. Hortsik.

Als ik teveel praat mag u het gewoon zeggen.

Fijne dag mensen. Aan het eind van de week gaat de zon weer schijnen.

Moedig is het wanneer je daar straks je grapjesharnas uittrekt 😜

Geplaatst

Heel veel succes @Oskar.

Hier gelukkig weer maandag. Het waren drukke hectische dagen voor ons, waar we eigenlijk allebei niet tegen kunnen. Teveel prikkels en veel onderweg geweest. Het is erg inspannend voor mijn vriend om te rijden. Het was ook steeds erg druk op de weg en slecht weer. Autorijden is nog steeds niet zijn hobby en het is ook niet leuk meer. Het verkeer is intensief geworden en je moet constant op je hoede zijn. Vandaag maar weer het hoognodige in huis doen. Dat is wel nodig.

Geplaatst (bewerkt)
11 uur geleden zei bumperjim:

Moedig is het wanneer je daar straks je grapjesharnas uittrekt 😜

Nja. Ik gebruik humor inderdaad wel om de boel te verluchtigen, te relativeren of de aandacht af te leiden. Maar ik kan daarnaast ook best heel ernstig en open en persoonlijk zijn. Veel last van trots heb ik niet en de schaamte ben ik voorbij. Alleen borrelt er diep van binnen wellicht nog wel veel meer waar ik geen weet van heb. Of niet. Maar ik zou het wel mooi vinden als de psycholoog straks met een lange lepel in mijn soep gaat roeren en er dan tot mijn stomme verbazing iets uitvist waarvan ik helemaal geen weet heb.

bewerkt door Oskar
Geplaatst
2 uur geleden zei Quinn:

Hoe ging het vandaag @Oskar?

Dank voor het vragen. Eigenlijk stelde het nog niet veel voor. Wat algemene uitleg over de inhoud van het traject. Groep en behandelaar zie ik pas later deze week. Heb ik me voor niks de zenuwen lopen maken. Hop, meteen ook weer roken. Ik word soms zo moe van mezelf. Die fles dicht laten kost momenteel weinig moeite, maar niet meer roken, pfoe. Maar het zijn bij mij exact dezelfde patronen. En die ben ik aardig zat. 

Eten gelukt?

Wat ik nog wilde zeggen: ik vind het mooi om te lezen dat je kinderen af en toe weer een beetje om het hoekje kijken in jouw leven nu. Mooie stappen. Koesteren. Even knippen met de vingers.

Geplaatst

@Oskarfijn te horen dat het oké gegaan is de eerste dag. 

@Musashiben erg benieuwd hoe het gaat😃

@spiritlekker rustig dagje achter de rug even bijkomen 

en @Quinneten gelukt ? 

ik ga eindelijk morgen even bij komen na hele drukke week en niet lekker zijn. Moet morgen alleen even me auto weg brengen voor de apk 😨 ben benieuwd. Het is een oudje 🤷🏼‍♀️

zou  morgen naar me moeder gaan om te poetsen maar dat heb ik dagje verschoven. Echt even nodig dagje rust van mensen en prikkels. 

Geplaatst

Ik heb wat gegeten. Uitgespuugd. En omdat we niet aan opgeven doen, verder gegeten na het tandenpoetsen.

Sorry voor de plastische omschrijving, mijn tact en consideratie zijn het raam uit.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...