Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedenmorgen 

hoop dat de rust hier gauw terug keert 🤗

de echte verjaardag van onze jongste spruit  (bonusdochter) achter de rug. Was gezellig Nu nog morgen het grote feest bij der moeder. Blij als het straks maandag is alles achter de rug is. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Ja

Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Musashi:

Leuk zo’n ja-dag, wil ik ook wel graag eens doen maar durf niet goed want dochter zegt dan alles kopen wat ik wil en dat kan mijn portefeuille niet aan. 

Dat kan wel eens reuze meevallen @Musashi
kinderen zijn vaak blijer met aandacht, spelletjes, bewegen enzo dan voor de heb vragen.
Ooit in een workshop zo'n oefening gedaan met partner, geweldige dagdelen bij de meeste deelnemers.
Later met kinderen op hun verjaardag gedaan, en ook dat was hilarisch, er kwam wel wat extra snoepen
bij kijken, maar de kinderen waren er creatiever in dan wij volwassenen.

Geplaatst

Een ja dag lijkt me geweldig een keer dan moet me portemonnee het ook toe laten.

nu had ze een iPad. Van de moeder gehad en van ons klein. Kadootje bij ons is ze een van de 3 en daar enigste kind en is het bijna altijd ja dag.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...