Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Marjolijn:

En volgens mij noemde ik geen namen. Aannames.. en  invullen etc.  Lijkt mij geen goede zaak en niet juist ook. 

Ik ben persoonlijk wel voor het duidelijk maken aan wie je iets schrijft.
Daar waar jij het waarschijnlijk integer vindt dat niet te doen.
En nu zijn er misverstanden ontstaan en ben je nog niet duidelijk.
Ongetwijfeld ook met de beste bedoelingen. Maar je genereert heel veel
aandacht zo, voor iets wat best onbenullig begon.
Met kanker spotten kan niet, maar ik lees dat nergens en acht echt helemaal niemand
op dit forum zo laag. Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jouzelf?
Ik snap hier echt helemaal niets van. Of het zou thuis horen bij iets wat ik hier ooit van @Mormel
las, omgekeerd narcisme? Dat is iets wat ik echt niet herken, zelfs nu ik ervan heb gehoord en wat 
erover gelezen heb. 
Yana komt gelukkig goed op voor zichzelf. Maar het is ook voor mij en misschien anderen heel naar om dit allemaal
te lezen, zonder dat er iets wordt verduidelijkt. Laat staan een excuus als het allemaal niet blijkt te kloppen.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

@Marjolijn dit vind ik lastig. Je kunt en wilt niks zeggen over pb's, maar klaagt intussen wel over slechte sfeer en niet welkom voelen. Dat geeft mij, in alle openheid, een kutgevoel. Dat je daar niks mee wilt doen, is jouw keuze. Maar als ik je nog een tip mag geven, als je last hebt van iets of iemand in pb's, zeg dan ik heb last van iets of iemand in pb. Dan hoeven anderen zich daar ook niet mee bezig te houden en onwelkom advies te geven.
Ik heb ook geen pb gestuurd trouwens.

En gaat over tot de orde van de dag.

Geplaatst
2 uur geleden zei Marjolijn:

Hopelijk komt er hier meer echte openheid. Zo enorm akelig  dit!!!!!!

ik lees nu pas bij. Ongelooflijk dat juist jij om openheid vraagt.

Ik zou de pb schrijver uitnodigen zich bekend te maken, ik ga van goede bedoelingen uit.
En als het echt niet zo is, dan @Marjolijn kun je het melden bij de moderator.
Of als je rancuneus bent (dat zou ik zelf dan wel zijn) kun je kopieren en plakken en de dader
ontmaskeren op het schandblok hier. Ik hoop oprecht dat dit niet nodig is. Maar je bent het zo langzamerhand
wel aan de sfeer hier verplicht om je geschrijf hier nader te verklaren. Ik ervaar de sfeer hier als negatief door
dit gestook, en het lijkt wel alsof jijzelf geen idee hebt wat je hier aanricht. Ook wij hebben gevoelens.

Geplaatst (bewerkt)

En sorry @lady jane. Moet ik excuus maken voor iets wat mij aangedaan wordt???? . Voor het feit( wat 100% klopt)  dat iemand het nodig vindt om 4 x kanker belachelijk te maken/ er nare " grappe n" over maakt etc. ????? weet je wat dat met mij doet? Ik heb ook gevoelens hoor en dit overstijgt elk incasseringsvermogen.  En heeft helemaal niets te maken met het voorvalletje met Yana. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst
5 minuten geleden zei Marjolijn:

En sorry @lady jan

zullen we dit dan maar als excuus nemen voor alle punten waar je totaal niet op in gaat Marjolijn?
Want zelfinzicht kunnen wij je hier niet bijbrengen blijkbaar.
Maar hier beschuldigen terwijl hier niets te lezen valt over jouw aantijgingen geeft echt geen pas.
En ik heb er nu niets meer over aan toe te voegen. Let's agree to dissagree.

Geplaatst (bewerkt)
7 uur geleden zei lady jane:

Met kanker spotten kan niet, maar ik lees dat nergens en acht echt helemaal niemand
op dit forum zo laag.

Toch is het wel gebeurd (in een PB) en is er wel degelijk iemand hier zo laag. 

Dat @Marjolijn er dan voor kiest om dit PB niet hier openlijk te plaatsen (en ook niet te zeggen van wie) en alleen te verwijzen naar het PB wat zij ontvangen heeft, vind ik alleen maar prijzenswaardig.

Temeer ook omdat ........

Ik weet toevallig wel iets meer maar heb beloofd om daar over te zwijgen v.w.b. van wie dit kwam.
Maar je mag van mij aannemen dat de honden er geen brood van lusten en het niet alleen over 4x kanker hebben ging.

Er is er hier maar één die excuses moet maken en dat zijn @lady jane en @Marjolijn allebei niet!!!!

bewerkt door Sanity
Geplaatst
6 minuten geleden zei Kaatjemama:

Wat een nare vervelende situatie 🥹 kan er slecht tegen 

hoop dat dit gauw op gelost wordt.

Ik ga (en mag) dat niet doen en @Marjolijn houdt de eer aan haarzelf.
Dus blijft er maar één persoon over.......

Maar moet wel echt op mijn tong bijten.

Geplaatst
Zojuist zei Sanity:

Ik ga (en mag) dat niet doen en @Marjolijn houdt de eer aan haarzelf.
Dus blijft er maar één persoon over.......

Maar moet wel echt op mijn tong bijten.

Bijt dan maar op je tong. Asjeblieft.  . Ik wil hier verder geen energie in steken. 

Ik kom en kwam  hier vanwege  een alcoholprobleem. Zit vandaag exact op 1 maand vrij. Dat vind ik superfijn. En daar word ik blij van. Dat telt hier. Dus... nu  hou ik graag de focus op die 1e maand en het vervolg. 

Geplaatst

Snap het En de focus moet idd op je maand liggen super knap 🥰 @Marjolijnmaar je moet snappen dat wij natuurlijk graag willen weten hoe en wat na die berichten en ik denk namelijk dat ik wel weet wie het is. Dus blijf ik ook maar denken 🧐 

Geplaatst

Wat een verwarring. Eerst leek het net of je iemand van het forum beschuldigde van spotten met kanker. Je kreeg nog mot met Yana (hoe dan?) maar dat staat er los van. En nu blijf je die negatieve berichten rondstrooien alsof het hele forum achter die berichten zit en openheid moet geven. PB's staan los van de rest van het forum, spreek diegene aan, doe een melding of gooi het openbaar. Maar niet dit, je raakt iedereen behalve de persoon van de PB's.

Geplaatst

En verder: heeft het zin om te gaan speculeren? 

Als iedereen erachter komt wie het was dan wordt het toch gegooid op een kwade dronk en wordt er morgen weer mee gekletst. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Senna34:

@Sanity Dat ene zinnetje in het midden misschien even weghalen? Want ik denk het nl meteen te weten. Mijn gevoel is zelden mis. 

Bij deze (als je doelt op het zinnetje "Temeer......")

Voor de rest dan slot erop omdat mij dat uitdrukkeljk (begrijpelijkerwijs) gevraagd is en ik anders een belofte niet na zou komen!

Hangslot serie 65 - Standaard - 2 sleutels

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...