Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden @Marjolijn Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen.
Marjolijn Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Helemaal mee eens, quinn dank je wel. En nu mogen wij straks vieren. En Dat is erg mooi. Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden (bewerkt) Ik had alleen even geen zin in bepaalde flauwe berichtjes . Dat mag ik dan ook zeggen toch?. 4 mei is belangrijk voor mij. Dusss En mooi bericht... de politie houdt mijn adres en mijzelf in de smiezen. Zo fijn.... en ze hebben die bewuste meneer ook in het oog. Of andersom? Haha. Ik voel me gehoord en gezien en blij met hen. Er is een soort nooddossier. 1 belletje en ze zijn er. Ik ga dus lekker slapen straks. En vooral dankbaar in vrijheid te leven. 10 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Marjolijn Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden 26 minuten geleden zei Quinn: @Marjolijn Zelfs op een dag van herdenken zijn er mooie momenten, verdrietige momenten, levenslessen. Dat gaat niet ten koste van herdenken, maar juist samen. Doordat we in de positie zijn in vrijheid te kunnen herdenken en in vrijheid te leven. Herdenken telt, leven telt. Ik herdenk vandaag, zeker, en tegelijk probeer ik het leven dat ik heb te waarderen. Dat dus. Hier word ik blij van. Want het is zo waar. Daarom waardeer ik het leven enorm. Dank je wel Quinn. Jij snapt mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden