renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕 Vandaag verhuis ik weer eens. Het is een tijdelijke verhuis. Als de verbouwingen aan mijn huidige woonst gedaan zijn, verhuis ik weer.l
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 marjolijn Goedemorgen.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @renaldo61 sterkte met de verhuizing. Vervelend ( al is het tijdelijk) om weer te moeten verkassen. Blijf je wel het buurhondje uitlaten? hopelijk ga je komende tijd ook wat beter slapen. Vervelend hoor, dat slechte slapen. En helaas hier ook herkenbaar. Ik draai me hier nog even om, in de hoop nog wat slaap te pakken. 💤 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 marjolijn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Dagpact: renaldo61🐕 marjolijn MaryArt kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal @renaldo61sterkte met de verhuizing
lady jane Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden