Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen, hoop vandaag wat verzet te krijgen in de tuin want alles begint wel goed op te schieten op dit moment.
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 lekker hoor in de tuin werken geniet ervan @Mormel
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 Marjolijn
Maja Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen! Goed geslapen. Zin in de dag! DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 Marjolijn Maja Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen vandaag gaan we even naar tuincentrum met me schoonmoeder ze heeft een boompje nodig.ik heb eigenlijk de tuin op orde en heb niets nodig kijken of me dat ook lukt om niets mee te nemen.😅😱vindt het zo leuk allemaal. Veder had ik geen therapie vandaag en had een hele todo list voor me zelf opgeschreven. Heb nog steeds last van overbelasting misschien de lijst even laten liggen.😅 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Vandaag weer hulpkok in het inloophuis, dat betekent ook warm eten tussen de middag. Erg wennen om dat geen eten te koken voor de avondmaaltijd. wat een luxeprobleem toch he. Gelukkig schijnt de zon gul en begint het richting zomer te gaan.
Yvonne Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen frummers, Veel plezier Kaatje en Jane... Hier een druk dagje, dus even snel een bakje neerzetten en er weer vandoor dan. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 1 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Vandaag heb ik een redelijk gevulde dag. Mijn ochtendwandeling met hondje van een buurvrouw reeds gedaan. Straks cursus, deze namiddag komt mijn begeleiding en daarna kinesist, soep maken doe ik vandaag ook nog.
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen ! @Kaatjemama trakteer jezelf ook op iets leuks. Even lief zijn voor jezelf en je 100 dagen av vieren. Fijne dinsdag iedereen
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen. Ik doe vandaag ook even niet aan toodoo lijstjes. Dat wil niet zeggen dat ik niets ga doen vandaag. Genoeg te doen, maar zie wel hoe de dag gaat lopen. Ik ga eerst maar eens met de 2 honden lopen. Het is wel grappig om met een teckel en een labrador te lopen. De teckel parmantig en blaffen naar alles en iedereen die ze ziet. De labrador druk en enthousiast. Het is soms lastig als je andere honden tegenkomt, maar het lukt allemaal net. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Vandaag weer hulpkok in het inloophuis, dat betekent ook warm eten tussen de middag. Erg wennen om dat geen eten te koken voor de avondmaaltijd. wat een luxeprobleem toch he. Gelukkig schijnt de zon gul en begint het richting zomer te gaan. LOL hier elke middag en avond 😁 Je eet wel minder per keer dan lady jane reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik eet ook regelmatig een warme lunch of een salade, in plaats van die eeuwige boterhammen met kaas. Je moet dat wel een beetje plannen en er de tijd voor hebben. Maar soms hoeft het niet zoveel tijd te kosten, als je over hebt van de dag ervoor. Zo krijg je tenminste je groenten voldoende binnen. bumperjim reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Net als @renaldo61 maak ik vaak soep. Vandaag had ik bietensoep, gemaakt van rauwe bieten, prei en een appel. Wat yoghurt er overheen, heerlijk en ook een plaatje.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 uur geleden zei Senna34: Goedemorgen ! @Kaatjemama trakteer jezelf ook op iets leuks. Even lief zijn voor jezelf en je 100 dagen av vieren. Fijne dinsdag iedereen Goed idee @Senna34alern kan niets bedenken 😂😂
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wij hadden een verrukkelijke mosterdsoep, aard.puree met kruiden en room, en preirolletjes met ham/kaas uit de oven. De vanille/cho.vla heb ik maar laten staan, ik plofte zowat. Vooraf kregen we appeltaart, want een gast was jarig; 99 jaar, woont enkomt nog zelfstandig, en kookt ook nog dagelijks als hij thuis is. Daar moest voor gezongen worden natuurlijk. Hij moest erg lachen bij het langzalhijleven! Lonster1 reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Lekker hoor zo’n warme lunch ben nu altijd aleen met de lunch. Dan vindt ik het te veel gedoe Maar 2 bruine boterhammen met gebakken ei en tomaat kan ook heerlijk zijn
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei lady jane: Wij hadden een verrukkelijke mosterdsoep, aard.puree met kruiden en room, en preirolletjes met ham/kaas uit de oven. De vanille/cho.vla heb ik maar laten staan, ik plofte zowat. Vooraf kregen we appeltaart, want een gast was jarig; 99 jaar, woont enkomt nog zelfstandig, en kookt ook nog dagelijks als hij thuis is. Daar moest voor gezongen worden natuurlijk. Hij moest erg lachen bij het langzalhijleven! 99 wat goed zeg das idd zeker een feestje waard
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden nou, ik denk niet dat ik het zelf wil worden hoor. Die man is goed bij de pinken en oogt gezond, maar zo worden er niet veel oud.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Zeker dat zijn er heel weinig 4 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spelling
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat is inderdaad wel wat grappig dat er 'lang zal ze leven' wordt gezongen, voor iemand die bijna 100 jaar oud is. Bijzonder, dat iemand nog zo vitaal is. Vanmorgen had ik ook een lange to-do-lijst, maar die is nu opeens klaar. Heb zoveel enerverende dingen gedaan, dat ik het het liefst op een drinken zou zetten om te ontprikkelen. Pfff.... adem in, adem uit. Wat is gewoon niks doen dan soms moeilijk. Gaat vanzelf over, ik hoef niks. Rosee en Kaatjemama reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Potje thee zetten maar. Marjolijn reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Lonster1: Potje thee zetten maar. Goed plan!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden