Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen vandaag gaan we even naar tuincentrum met me schoonmoeder ze heeft een boompje nodig.ik heb eigenlijk de tuin op orde en heb niets nodig kijken of me dat ook lukt om niets mee te nemen.😅😱vindt het zo leuk allemaal. Veder had ik geen therapie vandaag en had een hele todo list voor me zelf opgeschreven. Heb nog steeds last van overbelasting misschien de lijst even laten liggen.😅

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:
Vandaag weer hulpkok in het inloophuis,
dat betekent ook warm eten tussen de middag.
Erg wennen om dat geen eten te koken voor de avondmaaltijd.
wat een luxeprobleem toch he.
Gelukkig schijnt de zon gul en begint het richting zomer te gaan.:sun:

Geplaatst

Vandaag heb ik een redelijk gevulde dag. Mijn ochtendwandeling met hondje van een buurvrouw reeds gedaan. Straks cursus, deze namiddag komt mijn begeleiding en daarna kinesist, soep maken doe ik vandaag ook nog. 

Geplaatst

Goedemorgen. Ik doe vandaag ook even niet aan toodoo lijstjes. Dat wil niet zeggen dat ik niets ga doen vandaag. Genoeg te doen, maar zie wel hoe de dag gaat lopen. Ik ga eerst maar eens met de 2 honden lopen. Het is wel grappig om met een teckel en een labrador te lopen. De teckel parmantig en blaffen naar alles en iedereen die ze ziet. De labrador druk en enthousiast. Het is soms lastig als je andere honden tegenkomt, maar het lukt allemaal net.

Geplaatst
4 uur geleden zei lady jane:

goeiemooiemorgen frummers:sun:
Vandaag weer hulpkok in het inloophuis,
dat betekent ook warm eten tussen de middag.
Erg wennen om dat geen eten te koken voor de avondmaaltijd.
wat een luxeprobleem toch he.
Gelukkig schijnt de zon gul en begint het richting zomer te gaan.:sun:

LOL hier elke middag en avond 😁 Je eet wel minder per keer dan

Geplaatst

Ik eet ook regelmatig een warme lunch of een salade, in plaats van die eeuwige boterhammen met kaas. Je moet dat wel een beetje plannen en er de tijd voor hebben. Maar soms hoeft het niet zoveel tijd te kosten, als je over hebt van de dag ervoor. Zo krijg je tenminste je groenten voldoende binnen.

Geplaatst

Wij hadden een verrukkelijke mosterdsoep, aard.puree met kruiden en room, en preirolletjes met ham/kaas uit de oven.
De vanille/cho.vla heb ik maar laten staan, ik plofte zowat. Vooraf kregen we appeltaart, want een gast was jarig;
99 jaar, woont enkomt nog zelfstandig, en kookt ook nog dagelijks als hij thuis is. Daar moest voor gezongen worden natuurlijk.
Hij moest erg lachen bij het langzalhijleven!

Geplaatst
4 minuten geleden zei lady jane:

Wij hadden een verrukkelijke mosterdsoep, aard.puree met kruiden en room, en preirolletjes met ham/kaas uit de oven.
De vanille/cho.vla heb ik maar laten staan, ik plofte zowat. Vooraf kregen we appeltaart, want een gast was jarig;
99 jaar, woont enkomt nog zelfstandig, en kookt ook nog dagelijks als hij thuis is. Daar moest voor gezongen worden natuurlijk.
Hij moest erg lachen bij het langzalhijleven!

99 wat goed zeg das idd zeker een feestje waard 

Geplaatst

Dat is inderdaad wel wat grappig dat er 'lang zal ze leven' wordt gezongen, voor iemand die bijna 100 jaar oud is. Bijzonder, dat iemand nog zo vitaal is.

Vanmorgen had ik ook een lange to-do-lijst, maar die is nu opeens klaar. Heb zoveel enerverende dingen gedaan, dat ik het het liefst op een drinken zou zetten om te ontprikkelen. Pfff.... adem in, adem uit.

Wat is gewoon niks doen dan soms moeilijk. Gaat vanzelf over, ik hoef niks.:ph34r:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...