Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen, hoop vandaag wat verzet te krijgen in de tuin want alles begint wel goed op te schieten op dit moment.
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 37 minuten geleden zei MaryArt: DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 lekker hoor in de tuin werken geniet ervan @Mormel
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 Marjolijn
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Goed geslapen. Zin in de dag! DAGPACT: Mormel renaldo61🐕 MaryArt Fonny🌞 kaatje 🌺 Marjolijn Maja
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen vandaag gaan we even naar tuincentrum met me schoonmoeder ze heeft een boompje nodig.ik heb eigenlijk de tuin op orde en heb niets nodig kijken of me dat ook lukt om niets mee te nemen.😅😱vindt het zo leuk allemaal. Veder had ik geen therapie vandaag en had een hele todo list voor me zelf opgeschreven. Heb nog steeds last van overbelasting misschien de lijst even laten liggen.😅
lady jane Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers Vandaag weer hulpkok in het inloophuis, dat betekent ook warm eten tussen de middag. Erg wennen om dat geen eten te koken voor de avondmaaltijd. wat een luxeprobleem toch he. Gelukkig schijnt de zon gul en begint het richting zomer te gaan.
Yvonne Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Goedemorgen frummers, Veel plezier Kaatje en Jane... Hier een druk dagje, dus even snel een bakje neerzetten en er weer vandoor dan. lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden