Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, tijdje weggeweest... Dus ik waai weer eens langs. Ik voel me 'bijna' schuldig omdat ik al 3 week geen kiloknaller gewicht heb doorgegeven, op dat draadje. Buiten groeit en bloeit het, dat zie ik ook in de spiegel.. 

Ik heb eindelijk het sporten weer een heeeeel klein beetje opgepakt, afgelopen 2 week was ik ziek met heel weinig energie. 

Nu is het echt kiezen waar ik mijn energie aanbesteed

Lang leve de andere bewuste mindset.

Ik heb het nodig

bewerkt door Freekie
Geplaatst

Goedemorgen 

vandaag zoon lief is hier geweest even een dagje 🥰 gister lekker gekookt en gedart samen hij woont bij z’n vader komt hier niet zo veel. een in de 14 dagen.dagje dus dan is het extra genieten.

en zoon wegbrengen naar zn vader 
boodschappen doen met moeders. Dan met hulp vande bedrijfsarts de wia aan vraag (buikpijn van ) en dan nog beslissen om ik naar het bedrijfsuitje ga.

fijne dag allemaal 

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen,

Kaartje ‘focus’. Focus op niet-drinken. Niet. Niet vandaag. Vandaag niet. Focus!

Fijne dag allemaal.

bewerkt door Musashi
Geplaatst

Goeiemooiemorgen frummers:sun:

Gisteravond de volleybespreking.
We blijven een clubje, maar helaas zonder kompetitie.
Een stuk of 4 mensen vinden dat dan de ergste gemopper ontstaat.
We zijn dankbaar dat die 4 niet vertrekken want dan zijn er niet genoeg
om door te gaan en nieuwe mensen lukt steeds niet.
Maar dit is voor mij persoonlijk wel erg inkasseren.
Ik ben bang dat het niveau daalt, en er minder motivatie is om goed te trainen.
Beetje dubbel gevoel dus. Maar de 4 zijn de jongsten, en die blijven voor ons oudjes.
Dus geven en nemen hier, net als overal elders. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei lady jane:

Goeiemooiemorgen frummers:sun:

Gisteravond de volleybespreking.
We blijven een clubje, maar helaas zonder kompetitie.
Een stuk of 4 mensen vinden dat dan de ergste gemopper ontstaat.

Klinkt als symptoombestrijding 😁

Geplaatst

Ik weet het niet. We hoeven niet met iedereen vrienden te zijn, maar de mensen die botsen
veranderen niet (meer). Ik hoop dat het lukt. Ben zelf iets te fanatiek om ballen voor de lol
het nieuwe doel te laten zijn. Maar gelukkig zijn er meer mensen ook serieus, dus de tijd zal het leren.
Ik kan er altijd nog iets bijzoeken, maar van onze leeftijd is er niet veel meer ben ik bang.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Misschien sporten in de sportschool @lady jane ?
Ik was/ben altijd fan van de ochtendgym op t.v. 
Maar nu heeft een kennis gevraagd of ik met haar mee naar de sportschool ga.
 keer in de week.
Ik probeer het, want voel me heel snel vast zitten of gebonden.
Bovendien eigenlijk geen tijd (maak ik mezelf wijs)
Volgende week beginnen
Krachtraining is eigenlijk wel noodzakelijk op onze leeftijd he (70+)

Gisteren is hondje gesteriliseerd
Ach gossy, wat was ze zielig.
Wel d.m.v. een kijk operatie, dat is een stuk minder belastend,
Ze loopt nu met een rompertje, dat moet een week om blijven om te voorkomen dat ze aan de wondjes gaat likken.

Straks naar de tuin.
Er ligt weer voor weken werk ! 🙈

Geplaatst

Vandaag weer iets beter dan gisteren. In ieder geval mijn ritme proberen terug te krijgen. De was is nu alweer een onoverzichtelijke rotzooi. Hij doet dat. Ik heb het geprobeerd bij te houden maar het blijft een bende. Het stagneert mij enorm en maakt me machteloos. Ook het opruimen bij hem lukt niet. Ik wil hier hulp bij. Hij wil nergens hulp bij. Te weer even klagen ik weet het ook niet. Het gaat dan psychisch iets beter maar vind er nog steeds niets aan allemaal. 

Geplaatst
1 uur geleden zei spirit:

Vandaag weer iets beter dan gisteren. In ieder geval mijn ritme proberen terug te krijgen. De was is nu alweer een onoverzichtelijke rotzooi. Hij doet dat. Ik heb het geprobeerd bij te houden maar het blijft een bende. Het stagneert mij enorm en maakt me machteloos. Ook het opruimen bij hem lukt niet. Ik wil hier hulp bij. Hij wil nergens hulp bij. Te weer even klagen ik weet het ook niet. Het gaat dan psychisch iets beter maar vind er nog steeds niets aan allemaal. 

Jeetje @spiritlekker klagen hoor

wat een lastige situatie echt heel vervelend dat hij geen hulp wilt.doet hij zelf wel wat aan situatie dan? 
@Quinnsucces 🍀

ik heb besloten om niet  naar het bedrijfsuitje te gaan.was vanaf gister al niet lekker vindt dat ook wel een goede reden om niet te gaan😜heb tegen me collega verteld dat ik het heel moeilijk ermee heb en ook niet lekker ben.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...