Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag naar groepstherapie bij het CGG geweest. Vorige keren kwam ik telkens met een zeer goed gevoel naar huis. Maar nu toch niet echt. Over van alles gepraat, over mijn autisme en nog andere problemen.  

Geplaatst

@Sanity Niet alleen ermee wegkomen maar ook een beetje plan hebben om wel te kunnen uitvoeren wat je wil/moet gaan uitvoeren vrijdag. Straks flikker je nog naar beneden van 6 hoog. Vind het best eng zo hoog, heb hoogtevrees. En het klinkt best ingewikkeld. Beste zou natuurlijk zijn als je morgen even helemaal stopt maar weet niet of je dat kan. Ik kon dat zelf nooit zonder medicatie na zulke hoeveelheden/binges. Medicatie of opnames dan echt nodig bij mij. 

Geplaatst

Ja nou precies dat.
Besprak het het gisteren met mijn moeder in kader van mooie herinneringen bouwen.

Zij was er ook vrij simpel over.

Ja nou Sanity eigen schuld. Je hebt ja gezegd en ga nu ook maar JA doen!

Tja dan moet ik het ook maar gewoon doen toch.

Het mooist vond ik nog van haar, die tumor interesseert mij helemaal niks.
Zo van rot op met die kanker, het zal.

Toen wist ik weer waar ik vandaan kwam!!!!

Geplaatst

Heerlijk mens, jouw moeder als ik dit zo lees. Ze heeft nog eens gelijk ook! Hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar kunnen genieten. Respecteer haar wensen en grenzen, denk dat je haar daar het meeste mee gaat helpen. Hoe lastig en naar dit natuurlijk ook allemaal is. Ook mooie dingen haal je aan, spreek ze ook uit idd naar haar toe. 

Pijn doet dit he? Snap wel waarom je drinkt/zuipt maar wel een plan proberen te maken. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Smaragdie:

@Sanity Niet alleen ermee wegkomen maar ook een beetje plan hebben om wel te kunnen uitvoeren wat je wil/moet gaan uitvoeren vrijdag. Straks flikker je nog naar beneden van 6 hoog. Vind het best eng zo hoog, heb hoogtevrees. En het klinkt best ingewikkeld. Beste zou natuurlijk zijn als je morgen even helemaal stopt maar weet niet of je dat kan. Ik kon dat zelf nooit zonder medicatie na zulke hoeveelheden/binges. Medicatie of opnames dan echt nodig bij mij. 

Ik heb zoals bekend een grote bek hier.
Dus dan maar in het echte leven dat ook doen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Smaragdie:

Heerlijk mens, jouw moeder als ik dit zo lees. Ze heeft nog eens gelijk ook! Hoop dat jullie nog een tijdje van elkaar kunnen genieten. Respecteer haar wensen en grenzen, denk dat je haar daar het meeste mee gaat helpen. Hoe lastig en naar dit natuurlijk ook allemaal is. Ook mooie dingen haal je aan, spreek ze ook uit idd naar haar toe. 

Pijn doet dit he? Snap wel waarom je drinkt/zuipt maar wel een plan proberen te maken. 

Ja doet zeker pijn.
Ach we naderen elkaar alleen maar meer over o.a. mijn vader wat een a hole hij wel niet was.

Ach voor de rest, kinderen overleven hun ouders dat hoort er gewoon bij.
Dat is natuurlijk niet leuk. Ik prijs mijzelf gelukkig dat ze er nog is met 86 en mij gewoon wijze raad geeft.

En de lol die we hebben samen door baldadige daden op te rakelen.
Het stelen van een fiets was maar een dingetje.

Ze werd een keer aangehouden door politie, vraag was of ze gedronken had. Jazeker zij ze. Ik denk wel een stuk of 13.
Sukkel agent vroeg door: oh mevrouw dat is wel veel. Wat heeft u dan gedronken? Nou Spa blauw zij ze heel droog.|

Ach zoveel mooie momenten

Geplaatst

Nachtpact:

Quinn
kaatje 🌺
Jane
Musashi

Ik ben met wat zuipschuiten/familie op vakantie. Dat maakt het er niet echt gemakkelijk op. Dat wist ik op voorhand dus had ik een arsenaal 0.0 bieren bij, een ware degustatie-week bijna. Maar vanaf het avondeten ga ik wel aan de calm-thee want het altijd luider wordende gezelschap kan ik maar moeilijk verdragen.
Ik zal niet zeggen dat ik het al elke dag droog heb gehouden maar ik was dan ook m’n kaartjes vergeten ‘s morgens. Mn laatste kaartje dat ik hier plaatste was ‘realisme’ en dat is dus de andere kant opgedraaid. Als in ‘Lets be realistic Musashi, helemaal niets drinken op vakantie is helemaal niet realistisch.’ Maar vanmorgen had ik ‘verandering’ en ‘krijger’. Dus  dan maar helemaal voor m’n 0.0 collectie gegaan. Maar voor nu de calm-tea dus en sebiet de sleep. Dan kan ik er morgen ook een leuke frisse dag van maken.

Geplaatst

Vreselijk twijfels of ik dit wel of niet deel doe het toch maar wel.moet het even kwijt  morgen is van me werk (waar ik nu 10 jaar werk ) ons bedrijfsuitje aangezien ik per 1 july me baan kwijt ben.zie er als een berg tegenop aan de ene kant is het wel leuk om een paar te zien  die ik al 5 jaar ken maar de meesten zijn nieuw en die ken ik niet goed.vindt gewoon heel moeilijk om de nieuwe leidinggevende te zien met de groep.ene kant denk ik doei kies voor me zelf ga lekker niet heeft toch geen zin meer .andere kant denk ik dan heb ik me best gedaan maarja 🥺 sorry moest het even delen 

Geplaatst
42 minuten geleden zei Reacher:

Zeker mooi dat jij hier kan zijn! Hoe ging het vandaag? 

Dank voor vragen. Lukte goed. Gezondheid even nog een puntje. Had de huisartsenpost nodig vannacht en dat is niet fijn. Maar dat komt vast goed. Morgen verder op het nulpad. Ik krijg er weer lol in. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...