MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen. Gisteravond 130 km heen en 130 km terug gescheurd, weet nog niet of ik een ochtend vrijneem om uit te slapen of weer als een zombie achter een bureau ga zitten niksen... 9 uur geleden bewerkt door bumperjim
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Hopelijk voor de rust thuis gekozen Jimbo met misschien wat doen thuis voor je werk?
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa Goedemorgen ☀️
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Goeiemorgen. Gisteravond 130 km heen en 130 km terug gescheurd, weet nog niet of ik een ochtend vrijneem om uit te slapen of weer als een zombie achter een bureau ga zitten niksen... Dat zal toch wel gebeuren, uitgeslapen of niet.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa kaatje🌺 goedemorgen allemaal ☀️ @bumperjimsterkte denk als moeder van 3 kinderen vaak aan je verhaal. Hoop dat gauw allemaal goed gaat bij jullie.❤️
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, Het belooft een zonnige dag te worden, maar voorlopig zit de boel nog potdicht met mist.. @bumperjim, ik hoop dat je in ieder geval vanmorgen vrij hebt genomen... Wat een schrik, angst en verdriet weer voor jullie. Afijn, een bakje eerst maar even. Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Gelukkig zie ik wat meer licht aan de horizon. Ik probeer langzaam maar wat aan te pakken al weet ik nog niet wat. Heb geen ideeën. Maar ik blijf niet kniezen. Ik wil verder. Marjolijn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei spirit: Gelukkig zie ik wat meer licht aan de horizon. Ik probeer langzaam maar wat aan te pakken al weet ik nog niet wat. Heb geen ideeën. Maar ik blijf niet kniezen. Ik wil verder. Fijn te horen @spiritna mijn verhuizing heb ik eerst 2 keer het grofvuil laten komen toen had ik een beetje lucht om na te denken wat wel en niet e waar vooral. Top te horen dat je weer beetje oké bent 😊👏
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Oké @spirit goed om te horen. Sterkte @bumperjimalle sterkte nu. Is allemaal niet niks. @Iedereen die het nu moeilijk heeft veel sterkte en kracht. Er gebeurt hier veel bij diverse mensen.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Schiet me opeens te binnen: het dagpact vergeten... DAGPACT: MaryArt Mariposa kaatje🌺 Yvonne
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa kaatje🌺 Yvonne Quinn Beloofd.
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 3 minuten geleden zei Yvonne: Schiet me opeens te binnen: het dagpact vergeten... DAGPACT: MaryArt Mariposa kaatje🌺 Yvonne Quinn Idem Marjolijn Sorry. Ik maak er onbedoeld een rommeltje van. 6 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden ... en fijn te lezen dat je weer wat licht ziet @spirit. En wat moeilijk om de boel daar aan te pakken, jullie zitten met 2, misschien wel 2,5 inboedel daar. Is het een optie om te beginnen te kijken welke van jouw eigen spullen gewoon weg kunnen? En toch maar erop aandringen dat jullie minstens 1 dag per week gaan ruimen, wegbrengen ook?? Pfff, sterkte.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa kaatje🌺 Yvonne Quinn Marjolijn
Senna34 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen Sterkte voor wie het nodig heeft, ik ben weer bijgelezen en las weer vanalles. BJ, ik zou ook gaan voor de rust. Het is pas dinsdag en anders is die week zo lang lijkt mij.
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 46 minuten geleden zei Yvonne: ... en fijn te lezen dat je weer wat licht ziet @spirit. En wat moeilijk om de boel daar aan te pakken, jullie zitten met 2, misschien wel 2,5 inboedel daar. Is het een optie om te beginnen te kijken welke van jouw eigen spullen gewoon weg kunnen? En toch maar erop aandringen dat jullie minstens 1 dag per week gaan ruimen, wegbrengen ook?? Pfff, sterkte. Er kan veel van mij weg, maar ook van hem. Kopjes, bestek. Alles hebben we teveel. We waren gisteren zo moe, dat we om 9 uur in slaap zijn gevallen. We moeten ook tijd voor ontspanning vrijhouden.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Hopelijk voor de rust thuis gekozen Jimbo met misschien wat doen thuis voor je werk? Uurtje extra geslapen vanochtend, gepraat met stier en toen toch maar het hek gerepareerd want dat moest ook nog gebeuren 🤯 Power napje gedaan en vanmiddag weer werken. Vanavond misschien endje lopen met meerdere honden, even eruit zijn.
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik weet ut, niet bezopen posten. Maar heb het echt heel slecht nu even nu. Gisteren nog wel gewerkt met afkickende trillende klauwtjes. Gelukkig zat er niemand bij. Ach klanten weten het toch wel maar omdat ik ergens toch nog iets van functioneer, hebben ze zoiets van laat maar gaan. Tuurlijk zien zij mijn rood aangelopen gezicht en hebben echt wel in de gaten dat ik een bakje koffie met 2 handen op moet pakken. En hoe ik ook dranklucht maskeer met een deo van Axe valt het toch op. etc. Vrijdag komt de real shit. Bekabeling afmonteren op 6 meter hoogte en WIFI aanleggen. Denk dat ik ter plekke van die steiger afval. Ik heb het al een maand uitgesteld (net zoals stoppen met drank) Tja maar je doet het jezelf gewoon aan toch..... Tjeeh het is nu half 4 en ik ben al totaal naar de gallemiezen. Tijd om mijn muil te houden, ja bevestig het please!!!! Ik kan gewoon niet meer of nauwelijks waarmaken wat ik toezeg en dat vind ik erg. Wat een triest leven eigenlijk, gelukkig kan ik er zelf de ironie van inzien. 29 minuten geleden bewerkt door Sanity
Smaragdie Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Goedemiddag, San zo/straks toch maar wat proberen te slapen. Ze hoeven niet alle 24 op. Morgen iets minder en die dag erna ook. Dan moet je het vrijdag kunnen redden hoop/denk ik. Sterkte @bumperjim
Sanity Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Thnx @Smaragdie yep jij denkt ook precies in de oplossingen van hoe kom ik weg met die drank. Daar zijn we allebei echt goed in. Ik ga het ook wel redden net zoals jij dat jaren gedaan hebt. Ik ben net zo. En ik zal wel moeten daar ben ik gewoon eerlijk over. Er is voor mij als ondernemer geen ziektewet. Godzijdank. Daarom raap ik mijzelf ook weer elke keer bij elkaar. We zoeken gewoon de randen op. Gaan daar vaak overheen maar zou zomaar kunnen dat zowel jij als ik 100 jaar oud worden. Gewoon omdat we zijn die we zijn en eigenijk het leven tarten met ons gedrag of zoiets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden