Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Nacht nog. Hoewel ik nu even niet kan slapen voel ik me al een tijd erg goed. De strijd tegen de verslaving lijkt in een beslissende fase. Waken voor overmoed en te vroeg juichen, maar ik pluk vast de vruchten. Vandaag de intake bij een verslavingsinstelling. De kurk kan ik nu makkelijk in de fles laten, maar ik hoop wel hulp te vinden tegen die vreemde buien waarin ik ineens alle winst weer verkwansel. 12 uur geleden bewerkt door Oskar Mariposa, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 54 minuten geleden zei Oskar: Nacht nog. Hoewel ik nu even niet kan slapen voel ik me al een tijd erg goed. De strijd tegen de verslaving lijkt in een beslissende fase. Waken voor overmoed en te vroeg juichen, maar ik pluk vast de vruchten. Vandaag de intake bij een verslavingsinstelling. De kurk kan ik nu makkelijk in de fles laten, maar ik hoop wel hulp te vinden tegen die vreemde buien waarin ik ineens alle winst weer verkwansel. Goeiemorgen @Oskar, hier lopen niet veel wijzere mensen rond dan jij. Denkt je dat een verslavingsinstelling je nog iets te betekenen heeft? Dagpact Renaldo61🐕 en nu ga ik terug proberen te slapen.
Oskar Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dat denk ik wel. Ik kan zelf niet goed de vinger krijgen achter dat laatste stukje verslaafd gedrag dat mijn leven steeds opnieuw langdurig ontwricht. Ik hoop dat gesprekken met een psycholoog mij hier inzichten of gereedschap opleveren. En anders altijd nog: ‘het werkt als je eraan werkt’.
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 21 minuten geleden zei Oskar: Dat denk ik wel. Ik kan zelf niet goed de vinger krijgen achter dat laatste stukje verslaafd gedrag dat mijn leven steeds opnieuw langdurig ontwricht. Ik hoop dat gesprekken met een psycholoog mij hier inzichten of gereedschap opleveren. En anders altijd nog: ‘het werkt als je eraan werkt’. Ja ik zoek ook nog steeds hulp. Er wordt mij steeds gezegd dat ik al veel hulp heb, maar toch ben ik nog op zoek naar een psycholoog om privé gesprekken mee te hebben.
Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Morgen. @Oskar goede stap. Je weet het, als je een ander resultaat wilt, zul je iets anders moeten doen. En een psycholoog kan je soms helpen tot inzichten te komen, al duurt het soms wel even. Succes met de intake.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen! Ja, die maffe energie die er ineens uitkomt als je alleen bent, daar iets anders mee doen. Een xbox voor jezelf kopen. Of even langs de hoeren zoals Mormel? 😁
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Vreselijke first world problems hier weer. Het halve hek doet het niet meer. Er is nog maar 1 helft die opengaat. Daar pas precies een auto door maar dan moet je t wel goed doen. Straks komt holenbeer met haar kangoo uit Marseille die van alle kanten geschampt is. Holenbeer heeft prioriteiten in het leven en een prachtig mooie auto is er niet 1. Ik hoor nu al haar "oh sorry" 😩 lady jane en Rosee reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Niet bij gedronken, overigens 💪🏻 Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Dat denk ik wel. Ik kan zelf niet goed de vinger krijgen achter dat laatste stukje verslaafd gedrag dat mijn leven steeds opnieuw langdurig ontwricht. Ik hoop dat gesprekken met een psycholoog mij hier inzichten of gereedschap opleveren. En anders altijd nog: ‘het werkt als je eraan werkt’. Het lijkt me dat je verslaving (zoals meestal) meelift op iets, dat het een uiting is of uitlaatklep voor iets onderliggends. Het is niet genoeg om te zeggen "ik hoef alleen maar geen whisky in huis te halen en dan is het opgelost". Dat onderliggende kamikaze gevoel, waar komt het vandaan, kan je het stoppen, kan je er wat anders mee. Ontdekkingsreis naar je onderbewustzijn...
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact Renaldo61🐕 Marjolijn MaryArt kaatje 🌺 goedenmorgen Goede beslissing @Oskarsucced bij de intake
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers, Vandaag is de eerste dag van eindelijk een weekje zonder extra drukte, alleen al die wetenschap geeft me rust. Eerst maar even bakje dan. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Renaldo61🐕 Marjolijn MaryArt kaatje 🌺 Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) op de werklui wachten die de overkapping gaan plaatsen.hopen dat ze op tijd zijn en dat alles in orde is zo. straks naar therapie merk dat ik weinig zin heb deze week het eind gesprek op me werk hakte er goed in.blijf het moeilijk vinden om het te accepteren de ziekte en en verliezen van de baan. Me hoofd gaat als een malle te keer. wil hier na ook nog in therapie voor me trauma maar wil ook wel iets gezellig dankbaars doen.durf nog niet veder te denken zolang ik de wia niet heb. 7 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spelling lady jane reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Toppie Oskar, succes kerel. Goeie morgen jongelui. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Renaldo61🐕 Marjolijn MaryArt kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen. Succes @Oskar. Fijn als je kan achterhalen waar het vandaan komt/handvatten krijgt en goed dat je het doorzet, juist terwijl het nu goed gaat. Zul je altijd zien, ook vaak met doktersafspraken, zodra je de moed hebt gemaakt om een afspraak te maken lijkt de kwaal ineens weg te zijn en denk je: is het nog wel nodig? Maar ik hoorde laatst ergens: je moet het ijzer smeden als het koud is. Vind ik wel een goeie.
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zelf ooit een therapie afgezegd toen ik eindelijk na maanden aan de beurt was, omdat het beter ging en ik dacht dat ik mijn plek beter kon geven aan iemand 'die het echt nodig had.' En daarna ging het weer bergafwaarts. Etty en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Drukdrukdruk met voorbereidingen voor volleyweekend. Pas gisteravond 21 uur hoorden we dat we met 11 zijn, het was spannend tot dat moment of het doorgaat. Inmiddels 3 mensen hartklachten van de stress, en 1 vd organisatie daardoor afgehaakt. Dus ik doe het verder met 1 vriendin. We zijn samen naar het strand geweest om de tijd ontspannen door te brengen en niet thuis te lopen piekeren. Maar na de wedstrijd dinsdagavond is er ruzie geweest, waar de tegenstanders bij waren. Zo genant. Maar shit happens in groepsprocessen he. En de onderliggende irritaties, op eieren lopen, wie de een graag mag, de ander juist niet, alles stond op losse schroeven. En ergens nog. Dus het kan zo maar de afslkuiting van 36 jaar worden, maar dan hebben we dat wel waardig geprobeerd en niet met ruzie geklapt. Vrouwen.............pfffft soms. En nu dus alle dingen die zijn blijven liggen vandaag in orde maken en god zegene de greep voor de komende dagen. Maar we drinken niet!!!
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden dat houdt je nederig he @Rosee wat hebben we soms harde lessen nodig he. Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 22 minuten geleden zei lady jane: Drukdrukdruk met voorbereidingen voor volleyweekend. ... Inmiddels 3 mensen hartklachten van de stress, en 1 vd organisatie daardoor afgehaakt. Oh jee das toch ook niet echt de gelegenheid om daarvan hartklachten te krijgen 😩
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Renaldo61🐕 Marjolijn MaryArt kaatje 🌺 Yvonne Fonny🌞 Mariposa
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen! Ik had begrepen dat het vandaag 21 graden wordt maar morgen met 12 graden weer een stuk kouder. Helaas weer een drukke, drukke dag voor mij. Ach, de zon komt wel weer. Iedereen lekker genieten vandaag. @Oskar Succes vandaag, goed van je! @Kaatjemama Sterkte! Probeer een beetje rustig aan te doen, de ziekte en het verlies van je baan daar kun je nu eenmaal niets aan veranderen. Probeer positief te blijven, focus op de goede dingen van het leven en wie weet gaat het stukje bij beetje weer beter. 6 uur geleden bewerkt door Mariposa
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 40 minuten geleden zei Rosee: Zelf ooit een therapie afgezegd toen ik eindelijk na maanden aan de beurt was, omdat het beter ging en ik dacht dat ik mijn plek beter kon geven aan iemand 'die het echt nodig had.' En daarna ging het weer bergafwaarts. Jeetje wat naar zeg zal ook zeker me therapie afmaken. maar soms vind ik het lastig om constant met dat label bipolair bezig te zijn waarschijnlijk omdat ik vroeger savonds het weg dronk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden