Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nacht nog. Hoewel ik nu even niet kan slapen voel ik me al een tijd erg goed. De strijd tegen de verslaving lijkt in een beslissende fase. Waken voor overmoed en te vroeg juichen, maar ik pluk vast de vruchten. Vandaag de intake bij een verslavingsinstelling. De kurk kan ik nu makkelijk in de fles laten, maar ik hoop wel hulp te vinden tegen die vreemde buien waarin ik ineens alle winst weer verkwansel. 2 uur geleden bewerkt door Oskar
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 54 minuten geleden zei Oskar: Nacht nog. Hoewel ik nu even niet kan slapen voel ik me al een tijd erg goed. De strijd tegen de verslaving lijkt in een beslissende fase. Waken voor overmoed en te vroeg juichen, maar ik pluk vast de vruchten. Vandaag de intake bij een verslavingsinstelling. De kurk kan ik nu makkelijk in de fles laten, maar ik hoop wel hulp te vinden tegen die vreemde buien waarin ik ineens alle winst weer verkwansel. Goeiemorgen @Oskar, hier lopen niet veel wijzere mensen rond dan jij. Denkt je dat een verslavingsinstelling je nog iets te betekenen heeft? Dagpact Renaldo61🐕 en nu ga ik terug proberen te slapen.
Oskar Geplaatst 4 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Dat denk ik wel. Ik kan zelf niet goed de vinger krijgen achter dat laatste stukje verslaafd gedrag dat mijn leven steeds opnieuw langdurig ontwricht. Ik hoop dat gesprekken met een psycholoog mij hier inzichten of gereedschap opleveren. En anders altijd nog: ‘het werkt als je eraan werkt’.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden