Oskar Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) Mogge mensen. Nóg een Paasdag, het kan niet op. Gisteren eitjes verstopt voor de jongste. Omdat ik zelf altijd vergeet waar ik ze ook weer verstopt heb zullen ook de komende weken nog eieren blijven opduiken. Ergernis op het werk over ondankbaarheid. Maar ook mooie gesprekken. Verder valt mij elk jaar op hoeveel mensen die aangeven weinig met Pasen te hebben het desondanks toch uitgebreid vieren. Hoe dan ook zal de zon af en toe schijnen vandaag. Wees erop verdacht. 17 uur geleden bewerkt door Oskar MaryArt reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) De roodborst heeft hier vandaag gewonnen van de merel. Om kwart over vijf begon hij al. De uitslover. Ik ga toch ook niet naakt boven op het dak zitten om heel hard psalmen te zingen als iedereen nog slaapt? En voor iedereen met anatidaephobia een foto van mijn lievelingseend: 17 uur geleden bewerkt door Oskar MaryArt en Fonny reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Morgen. Van mag je hoor @Oskar, wel foto's maken hè? Gezien mijn wankele stabiliteit meteen maar mee beginnen. Iets met dat de nadelen groter zijn dan de tijdelijke voordelen. Dagpact: Quinn
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden DAGPACT: Quinn Mormel MaryArt Marjolijn
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen allemaal, De laatste weken heel druk met mijn kasten geweest. Ik wilde ze voor de Pasen af hebben. Ze staan nu naast mijn voortuintje opgesteld. Er staat een deel van mijn geschilderde potjes in met een klein plantje. Het is een leuke vrolijke boel vind ik. Ik hoop dat ik ze verkoop want dan kan ik doorschilderen. Dus ik ben lekker bezig en nu alles staat kan ik ff bijkomen. 😋 Momentum, Bob, Etty en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wow @MaryArt wat geweldig mooi. Een echte blikvanger en ik denk dat de potten zichzelf verkopen zo. Vooral als er toeristen rondwandelen. goeiemooiemorgen frummers MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Die rechterkast lijkt scheef te staan maar dat komt door de foto. Hij staat echt keurig waterpas. Ik zou er niet tegen kunnen als ie scheef stond!
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: De roodborst heeft hier vandaag gewonnen van de merel. Om kwart over vijf begon hij al. De uitslover. Ik ga toch ook niet naakt boven op het dak zitten om heel hard psalmen te zingen als iedereen nog slaapt? En voor iedereen met anatidaephobia een foto van mijn lievelingseend: 🤩 mooi zeg
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 16 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal, De laatste weken heel druk met mijn kasten geweest. Ik wilde ze voor de Pasen af hebben. Ze staan nu naast mijn voortuintje opgesteld. Er staat een deel van mijn geschilderde potjes in met een klein plantje. Het is een leuke vrolijke boel vind ik. Ik hoop dat ik ze verkoop want dan kan ik doorschilderen. Dus ik ben lekker bezig en nu alles staat kan ik ff bijkomen. 😋 Heel Leuk MaryArt reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Quinn Mormel MaryArt Marjolijn Kaatje 🌺
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik kon net niet inzoomen, nu wel ineens. Die vogels op die potten, prachtig! En mijn vader was timmerman, dus ik herken ook precisie- en vakwerk, komplimenten vrouw! MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dankje @lady jane Maar dat verkopen valt nog niet mee. Ik woon nogal afgelegen en aan een grindpad wat overgaat in een karrespoor. Ik heb wel een bord met een aanwijzing langs de weg staan 50 meter verderop. We zullen zien vandaag. Het word prachtig weertje dus daar zal het niet aan liggen! lady jane reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Oh dat zijn losse beeldjes hoor @lady jane Ik ga ze gelijk ff anders zetten. 😆 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Wat gaaf @MaryArt, ik zou direct wat kopen als ik langsliep. Die blauwe met witte bloemetjes erop en witte violen erin graag! Of toch die met kleurrijke vlakjes uit de rechterkast of... Woon jij in NL, of toevallig bij mij in de buurt in Noord Frankrijk? 14 uur geleden bewerkt door Yana MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Quinn Mormel MaryArt Marjolijn Kaatje 🌺 Mariposa 🐘 Goedemorgen allemaal ☀️
Yana Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ben zaterdag weer thuis in Frankrijk aangekomen. Vanmorgen stond ik al vroeg met m'n blote voeten in het bevroren gras met uitzicht op het glooiend landschap met bloeiend koolzaad, twee reetjes op een heuveltop en een fazant in het nog frisgroene graan. Wat een weldaad na vijf maanden op bed in de Randstad. MaryArt, lady jane en spirit reageerden hierop 3
Mariposa Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat heerlijk voor je Yana, wie weet knap je daar wel dubbel zo snel van op! 🌺
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik heb meteen de Nivon geboekt, en geen moment te vroeg, ik wilde in juni maar kan pas eind september terecht. Dan is het vast ook nog mooi weer. @MaryArt; misschien bij de VVV een grote foto A3 formaat ophangen als poster? Meer reclame, via instanties, Nivon, FB enz enz. wees maar niet bescheiden, creatief ben je al. nu naar de sauna, mooie dag allen. MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Yana Ik woon in Noord holland vlakbij duin en zee. Ik zou ook graag in midden of zuid Frankrijk willen wonen maar niet in mijn eentje. Niet omdat ik hier niet prachtig woon maar omdat het zo overvol is/word in ons landje. Gelukkig woon ik vrij afgelegen. Maar hoezo dacht je dat ik misschien in noord Frankrijk woonde? Gewoon uit nieuwsgierigheid 🙂
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) @MaryArt wat prachtig zien de kasten en potten eruit. Als ik in je buurt zou wonen wist ik het wel. 😃 Iedereen een fijne, rustige 2e paasdag. Zonnetje doet hier al zijn best. @Yana.ik hoop dat het je goed doet weer in Frankrijk te zijn!!! 13 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Kaatjemama: Heel Leuk Heel creatief Mary-Art!👍 doe je ook kunstschilderen? Acryl of olie? MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: DAGPACT: Quinn Mormel MaryArt Marjolijn Kaatje 🌺 Mariposa 🐘 Fonny🌞 Goedemorgen allemaal ☀️
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goede morgen allemaal, Ziet er heel gezellig uit @MaryArt Lastig verkopen als je zo achteraf woont, maar zou qua woonstek zo met je willen ruilen denk ik. Hier rustig op gang gekomen. Bed verschoond, was in de machine. Nu koffie Straks lopen met de hond en de rest spenderen in de volkstuin. Heerlijk weertje ervoor MaryArt reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden