MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal! Fonny reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen! Vanavond lekker een weekend weg met bumperhond, ons uitje van het jaar. Multisport weekend met anderen in het verre zuiden. Lekker slapen in het tentje en zo, 's ochtends koffie zetten op de piepkleine campinggaz en samen schijten in de bosjes. De Stier houdt niet zo van primitief kamperen. Die heeft t even een weekend rustig en daarna gaan we op 2e paasdag samen tuinieren. Myep de simpele dingen. lady jane en Fonny reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal. Klinkt goed @bumperjim. Geniet van je paasweekend! Ik heb lekker eten in huis gehaald maar wil ook afvallen. Hmmm, dat combineert slecht. Fonny reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Ik kijk ook weer uit naar het lange weekend. Ik zie dat er weer een spammer actief is
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal! Ik stem voor de Stier, ik heb ook een bloedhekel aan (primitief) kamperen alhoewel kakken in de bosjes dan weer gezellig klinkt 😂. Hier 4 dagen geen werk, wat een luxe! Fijne vrijdag allemaal! DAGPACT: MaryArt Mariposa
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Bob Hey, maar je drinkt niet! Lekker van genieten hoor!! Bob reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeie morgen, Kaartje vandaag is dankbaarheid. Nog zo’n dooddoener maar wel een waarvan ik diep doordrongen ben van het belang ervan. Ik logeerde ooit in een boeddhistische tempel op Koyasan, Japan. Daar deed ik mee aan de ochtendmeditatie met een Engels woordje uitleg over de waterexperimenten van Masaru Emoto. (De moeite waard om op te zoeken als je het niet kent.) Het belang van dankbaarheid dus, voor alles wat je hebt en ook (nog) niet hebt/ bent. De laatste jaren zijn zowat alle zekerheden in mijn leven weg gevallen en dat kan me wel angstig maken. Wat ik me stilaan wel realiseer is een soort verschuiving van uiterlijke zekerheden (baan, relaties, financieel) naar meer een soort innerlijke balans waar ik altijd op kan terugvallen, ook als alles rond mij wegvalt. Daar moet ik zelf aan werken, dat komt niet zomaar, en het is nog heel precair en kwetsbaar en ik moet er echt heel actief en bewust mee bezig zijn. Dus vandaag ben ik dankbaar dat ik de kans en de mogelijkheid heb om daar aan te werken. De oplettende lezer wist dat ik sinds enkele jaren koudwaterzwemmen heb opgebouwd en dit jaar is het eerste jaar dat ik jaarrond helemaal heb gezwommen, ook in de winter min. 2x per maand. Nu is de lente er en wordt het al merkbaar warmer, het water. Het ergste/ koudste is dus achter de rug. Ik ben dankbaar aan mezelf dat ik dit heb opgebouwd, volgehouden. Ik ben dankbaar dat ik dit op een random vrijdag aan mezelf kan gunnen want dat is exact wat ik vandaag ga doen! De tweede keer nu voor deze lente! En om het helemaal compleet te maken (dat zelf-constructief zijn ipv destructief) denk ik er zelfs ook aan om mezelf op het dagpact te zetten want ja die zogenaamde ‘beloning’ voor mezelf lonkt ook nog altijd wel. Mariposa reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Allez vooruit we doen eens zot. Omdat ik dankbaar ben voor jullie en dit forum. 🌹❤️ Maja reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) En goedemorgen allemaal!! Ochtend werken en dan vrij. Daarna eerst de moetjes (opruimen, schoonmaken en administratie), dan de magjes. 3 uur geleden bewerkt door Maja lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Maja Kaatje 🌺 @bumperjimveel plezier dit weekend met bumper hond hij vindt het vast heerlijk.heb vorig jaar 3 x gekampeerd ik hou er ook niet niet helaas.man lief vind het ook fantastisch 3 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Fout
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Veel plezier met de hond @bumperjim kamperen kan me gestolen worden, maar met de hond op pad klinkt goed. Hier straks voor een lang weekend naar huis. En m'n dochter komt. DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Maja Kaatje 🌺 Quinn Musashi reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Moghu allemaal, Ik ben vannacht op m'n platte muil gegaan. Was opzoek naar die bosjes. Had ik nu maar gewoon naar het drollenhuisje gegaan, maar nee ik moest zo nodig ook mee doen. Afijn de draad van vandaag is gezellig, das een goed begin van de dag. Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Na gister de begrafenis voel ik me vandaag zwaar en moe. gelukkig geen drank aan geraakt maar God wat was het moeilijk en de ene test na de ander. Vandaag therapie heb vandaag geen zin niets voor mij.voor iedereen een heel fijn weekend 🐣 en ondanks de lijn ga ik vanmiddag toch maar lekker dingen in huis halen voor de Pasen. Vindt het wel oké 🌺 lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Veel plezier @Quinn geniet ervan Quinn reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Veel plezier met de hond @bumperjim kamperen kan me gestolen worden, maar met de hond op pad klinkt goed. Hier straks voor een lang weekend naar huis. En m'n dochter komt. DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Maja Kaatje 🌺 Quinn Fonny🌞
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Het is wel echt een dag voor dat kaartje @Musashi ik vergeet het wel eens. Wat is er gebeurd @bolletje? DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Maja Kaatje 🌺 Quinn Fonny🌞 3 uur geleden bewerkt door Quinn Fonny en Musashi reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 15 minuten geleden zei Musashi: Nog zo’n dooddoener Ik heb het een beetje afgeleerd om zo te denken. Net als mindfulness, dat is oude wijn in nieuwe zakken (excusez le mot) vond ik. Lika van hier kan het mooi zeggen: nieuwsgierigheidsknop AAN. Dankbaarheid schijnt erg goed te helpen tegen sombere gedachten. Ik heb een tijdje een dankbaarheidsdagboekje bijgehouden (dat kostte ook aardig wat moeite vanwege de kritische gedachten erover). Dat deed me beseffen dat veel van mijn gedachten ronduit negatief zijn. Goed zo Kaatjemama. Als je dit aankunt, nou dat geeft de burger moed toch? Musashi en Hadocque reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Graag gedaan hoor. Staat mooi, wat jij? Hoe was je vakantie eigenlijk @Fonny?
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik was bijna 20 kg afgevallen, maar begin weer aardig aan te komen. Gisteren veel gegeten, inclusief een zak paas-eitjes. Weer eens wat gaan matigen, vooral in de koolhydraten. Nu eerst sporten. Yes, we can. Rosee reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Veel plezier @bumperjim, ik hoop voor je dat het daar wat minder kkkkkkoudddd is dan hier, brrrr. En jij 1 dag genieten van het lekkers hoor @Bob daarvoor en daarna weer serieus bezig het afvallen. Wat fijn dat jouw dochter komt @Quinn, mooi. En spannend misschien ook? Ik hoop dat je een heel fijn weekend tegemoet gaat... Wij krijgen logés met de paasdagen, dus weer drukke, maar gezellige dagen voor de boeg... Even een bakje tussendoor... Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Mariposa Musashi Maja Kaatje 🌺 Quinn Fonny🌞 Yvonne
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Yvonne ook spannend inderdaad, heb haar denk ik al een jaar niet gezien.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja, dat kan ik me heel goed indenken... Ik hoop dat het een mooi wederzien zal worden Quinn... Quinn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden