Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 48 minuten geleden zei lady jane: Hier Thaise kip/rijstnoedels en groenten in curry, en extra meiraapjes erbij, maar die kocht ik al in maart. Lekker hoor
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hier stamppot snijbonen met speklapjes Musashi en lady jane reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Best bijzonder als we hetzelfde eten maar het toch anders noemen.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Klopt zeker moest idd alles vertellen nog maals vertellen.maar ze geageerde eigenlijk niet en schreven het op als of het normaal. Was Zit in me eigen hoofd de schaamte Bij mijn zoon, die notabene geen druppel drinkt, hadden ze een keer gevraagd of hij alcoholproblemen had, omdat hij zeer zware medicijnen slikte, die slecht voor de leverwaarden waren. Dan sta je toch raar te kijken.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Griekse? jammie gewone vind ik een stuk minder lekker
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Bedoel je mijn yoghurt @lady jane? Dat is gewone, met een half pak suiker erdoor.
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 47 minuten geleden zei Musashi: Best bijzonder als we hetzelfde eten maar het toch anders noemen. Koolraap, koolrabi en knolraap zijn drie verschillende groentes. Maar wat is beuling? Daar ben ik een beetje bang van. 6 uur geleden bewerkt door Oskar
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Morgen de begrafenis van me tante.zie er tegenop het verdriet bij me nichtje bij me moeder en zelf heb ik het ook nog geen plek gegeven.bij ons in onze familie is het altijd normaal dat er flink gedronken wordt erna.pittige dag morgens man wil niet te lang blijven das misschien maar beter ook.😅 lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Lonster1: En beuling is bloedworst, zie ik. Ah, Lonster had het al gezegd. Mijn angst was terecht.
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik kom uit de wat stijve familietraditie van twee kopjes koffie en een klef plakje cake in het kerkelijk centrum. Een begrafenis met drank erbij vond ik ooit best gedurfd. Maar inmiddels heb ik dat ook zo vaak meegemaakt dat ik denk dat het een zelfde soort dwangmatig gewoontegedrag is. Alleen met toevallig een andere vorm. Sterkte trouwens Kate. Ja, het zien van emoties maakt het extra triest. Meejanken. De dood kan best zonder bier denk ik verder.
Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 16 minuten geleden zei Oskar: Koolraap, koolrabi en knolraap zijn drie verschillende groentes Nu geraak ik wat in de war. En meiraap dan?
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Zelf heb ik nu zes dagen aan een sterfbed gezeten, maar hij wil maar niet dood. Heel langzaam ontglipt hem het leven. Triest wel, dat langzame uitdoven. Nog triester: de momenten van onrust, woede, verwarring, schelden en slaan. Spreken kan hij niet meer. Dus schud ik kussens en verschik de deken, waar hij met krachteloze hand in klauwt. Het is zo treurig en eenzaam, dat hele sterven. lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 9 minuten geleden zei Musashi: Nu geraak ik wat in de war. En meiraap dan? knolraap = meiraap = meiknolletje
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 14 minuten geleden zei Oskar: Ik kom uit de wat stijve familietraditie van twee kopjes koffie en een klef plakje cake in het kerkelijk centrum. Een begrafenis met drank erbij vond ik ooit best gedurfd. Maar inmiddels heb ik dat ook zo vaak meegemaakt dat ik denk dat het een zelfde soort dwangmatig gewoontegedrag is. Alleen met toevallig een andere vorm. Sterkte trouwens Kate. Ja, het zien van emoties maakt het extra triest. Meejanken. De dood kan best zonder bier denk ik verder. Dank je het is eigenlijk maar gek zo’n gewoonte maar goed. blij als morgen voorbij is
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 8 minuten geleden zei Oskar: Zelf heb ik nu zes dagen aan een sterfbed gezeten, maar hij wil maar niet dood. Heel langzaam ontglipt hem het leven. Triest wel, dat langzame uitdoven. Nog triester: de momenten van onrust, woede, verwarring, schelden en slaan. Spreken kan hij niet meer. Dus schud ik kussens en verschik de deken, waar hij met krachteloze hand in klauwt. Het is zo treurig en eenzaam, dat hele sterven. Zeker treurig 😞 sterkte
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het was dus nog eens een mooie illusie maar totaal ongegrond. Achteraf bekeken leken de twee prentjes ook totaal niet op mekaar nee. 🙈 Tijd om te gaan slapen. Slaapwel.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Oskar: Zelf heb ik nu zes dagen aan een sterfbed gezeten, maar hij wil maar niet dood. Heel langzaam ontglipt hem het leven. Triest wel, dat langzame uitdoven. Nog triester: de momenten van onrust, woede, verwarring, schelden en slaan. Spreken kan hij niet meer. Dus schud ik kussens en verschik de deken, waar hij met krachteloze hand in klauwt. Het is zo treurig en eenzaam, dat hele sterven. Moeilijk joh. Het doet me denken aan de dichtregel “don’t go gently into the good night. Rage, rage against the dying of the light. “ En ik geloof daar heilig in. Maar bij jouw beschrijving van het stervensproces van deze man denk ik dat zachtjes (heen)gaan soms misschien ook wel goed is.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Reacher reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Maja kaatje
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Maja kaatje Yana
Sanity Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Oskar: Zelf heb ik nu zes dagen aan een sterfbed gezeten Sterkte
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Maja kaatje Yana Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden