Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Moguhhh, vanavond een avondje rustig aan doen; een wandeling maken en serie kijken en wel op tijd naar bed

Gisteravond eindelijk mijn door mij zelf herstelde aangetaste Houtrot kozijn in de badkamer de laatste verf beurt gegeven. 

Daarna nog even rustig gezeten, serie kijken. uiteindelijk was het half 1 dat ik op bed ging. 

Vanavond vroeger heen en ff zo weinig mogelijk doen 

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

Freekie  

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
Freekie
Yvonne 

kaatje 🌺

Goedemorgen 😊

wat een dag 🌧️😝 vandaag maar in huis rommelen en even bloedprikken.straks moet de hond toch echt even naar buiten.boodschappen doen 

Stop dag 73 daar worden we wel blij van.

hoe gaat het nu @stroumfke

Geplaatst

Goeie morgen mensen,

Hier gaat het al een tijdje niet zo lekker. Beetje somber. Nou heb ik daar ieder jaar wel wat last van maar doordat ik veel te veel doe meer. Maar ik ben bijna klaar met opruimen. Ik moet het door mijn herseninfarct heel rustig aan doen maar dat lukt niet, dus ga ik hulp inschakelen van een ergotherapeut, en maar hopen dat het minder somber wordt. Een fijne dag allemaal. O ja, en totaal geen behoefte aan drank. Gelukkig.

Geplaatst (bewerkt)

Ik realiseerde me laatst dat ik eigenlijk iedere nacht heftig droom. Ben het inmiddels als normaal gaan beschouwen en besteed er geen aandacht aan, maar las dat het met de antidepressiva te maken kan hebben. Benieuwd of het daaraan ligt. Ben er soms wel klaar mee al die nachtmerries, maar weet nog dat ik, voordat ik aan de AD begon nachtenlang wakker lag, dan liever dit denk ik.

bewerkt door Rosee
Geplaatst
49 minuten geleden zei Kaatjemama:

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
Freekie
Yvonne 

kaatje 🌺

Goedemorgen 😊

wat een dag 🌧️😝 vandaag maar in huis rommelen en even bloedprikken.straks moet de hond toch echt even naar buiten.boodschappen doen 

Stop dag 73 daar worden we wel blij van.

hoe gaat het nu @stroumfke

hey kaatje

ik blijf vandaag thuis maar heb al een wandelingetje gemaakt rond het blokske das 20 minuutjes stappen

om 17 u terug een wandelingetje

hoe ik mij voel

smorgens heb ik het het moeilijkst

in de namiddag en de avond gaat het beter omdat ik mijn medicatie kan innemen en tot rust kan komen

Geplaatst
12 minuten geleden zei stroumfke:

hey kaatje

ik blijf vandaag thuis maar heb al een wandelingetje gemaakt rond het blokske das 20 minuutjes stappen

om 17 u terug een wandelingetje

hoe ik mij voel

smorgens heb ik het het moeilijkst

in de namiddag en de avond gaat het beter omdat ik mijn medicatie kan innemen en tot rust kan komen

Hey @stroumfke

wandelen is idd zo goed.

waarom krijg je de Medicijnen pas smiddags 

als je niet oké voelt kan je mij berichten  ben alleen uurtje zwemmen tussendoor vandaag meer niet.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kaatjemama:

Hey @stroumfke

wandelen is idd zo goed.

als je niet oké voelt kan je mij berichten  ben alleen uurtje zwemmen tussendoor vandaag meer niet.

ik neem sochtends ook medicatie maar om 12 u en 17 u is mijne tranxene en spierontspanner er bij en dan gaat het rusten gemakkelijker

ok ik stuur je straks nog ik ga zodadelijk een online meeting van NA volgen

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers
Hier ook geen beste bui. Het weer is prut.
De angsttandarts ook. Zijn vrouw is voor de angstige patienten,
maar hijzelf gaat mij behandelen (als ik dat wil/durf). Geen open man.
Beide oostblokmensen en ik versta niet alles en andersom ook niet ben ik beng.
Kleine foto's, grote all-om en een uitgebreide scan. Mijn verzekeringsuitkering zal
al op zijn ben ik bang, en mijn spaargeld ook als hij klaar is. Nog 1 afspraak om
de offerte te zien en hopelijk mijn kies te trekken. En dan op hangende pootjes
misschien terug naar mijn oorspronkelijke tandarts. Twijfeltwijfel. En dan in de 
avond escaleerde het weer in het volleybalteam. Of ons weekend door gaat
is zéér dubieus. Ik stop even met regelen want straks alles annuleren is ook rampzalig.
Hoe kan het toch dat relaties 36 jaar "goed" lijken en dan ineens alle onderdrukte
dingen omhoog poppen? Het lijkt wel een liefdesrelatie. Na afloop toch een uur gebald
en dat ging op en neer, uit frustratie speelden de meesten fel en beter dan de laatste tijd.
Maar we deden geforceerd ons best ook. eng gewoon. 2 kunnen niet meer door een deur lijkt het nu.
En beiden bieden aan thuis te blijven/weg te gaan. Maar beiden hebben medestanders. En er speelt
dus ook veel meer. De geblesseerde speelster speelde mediator, maar het lijkt te laat.
Toch straks de regen maar trotseren om te gaan zwemmen, dan wordt het leven even lichter.

@bolletje wat is het moeilijk om te doseren he, als je van nature zo'n bezig bijtje bent:heart:

Geplaatst

Ha ja herkenbaar hoor, zo'n groep waarin van alles speelt. Het kan je erg bezig houden en mensen stoppen er enorm veel energie in. 

Wat lastig @bolletje somber en uitkijken dat je niet teveel op pakt. Kan die somberte ook komen door de overgang van de seizoenen? Ik heb daar altijd wat moeite mee, vooral van winter naar lente. Als iedereen blij wordt van de zon en hogere temperaturen, begin ik zuur te mopperen.

Zoals het nu gaat, vind ik ideaal. Dagje mooi weer, dagje kou en regen. :ph34r: Eerst nog even aan de slag en daarna heb ik een boek.

Geplaatst
4 uur geleden zei Kaatjemama:

Hey @stroumfke

wandelen is idd zo goed.

de dr heeft gezegd dat ik een korte wandeling mag doen maar ik moet nu vooral rusten

ik heb terug een burn out van drinken nuchter drinken nuchter

ik ga ook een tijdje ni naar mijn ontmoetingscentrum mogen gaan te uitputtend

ik mag smorgens en om 17 u mijn wandelingske doen mijn afspraken en verder rusten

ik zie de zin van een opname nu wel in

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...