Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Mormel Met dat er nu een nachtpact en een dagpact is, wist ik even niet waar ik mezelf zou zetten.
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Zo, dat was een verkeerd begin van de dag: even snel hier binnenwippen dacht ik..... geen internet weer. Afijn, een halfuurtje kloten en ik kon de deur weer openkrijgen. Snel een bakje neerzetten hier en dan de auto in.... Maak er een mooie dag van luitjes, bedenk: hij kom nooooit weer... Kaatjemama, Quinn, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel stroumfke MaryArt Kaatje 🌺
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Fijne dag ☀️!
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. Het was mistig, maar de zon knalt er al door. Nog aan het omschakelen naar vandaag. Lekker weer met m'n hoofd rommelen. 4 uur geleden zei Mormel: Met dat er nu een nachtpact en een dagpact is, wist ik even niet waar ik mezelf zou zetten. Op beide? Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Quinn
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen!! Veel te laat mijn bed uit. Dus hop! Verder! Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Quinn Maja
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen!! Veel te laat mijn bed uit. Dus hop! Verder! Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Quinn Maja Fonny🌞
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zullen we even knus doen? Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Quinn Maja Fonny🌞
bolletje Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Goeie morgen harde strijders.🥰 Spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Dagpact: Mormel troumfke MaryArt Kaatje 🌺 Yvonne Mariposa 🐘 Quinn Maja Fonny🌞 Spirit
Spirit Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden (bewerkt) Heb besloten niet meer naar mijn oude huis te gaan. Morgen gaan mijn zoon en mijn vriend de laatste lootjes nog even afmaken. Het is niet veel. Alleen het bakbeest moet nog naar een loods gebracht worden. Zo'n enorm groot Theaterorgel past hier niet meer in de kamer. Vandaag maar eens goed uitzieken. Loop nog steeds met een verwaarloosde verkoudheid. Heb veel fruit en yoghurt dus ik ga goed voor mezelf zorgen. Omdat ik het waard ben, zeggen ze zo leuk in de reclame .Alleen die rotzooi die ze daar aanbieden in het reclamespotje hoef ik niet op mijn huid. Zogenaamd hydraterend. Ik kwam op feestboek zelfs een supplement tegen die je van de drank afhelpen. Geloof er geen snars van. Het is een kwestie van een knop, die om moet. Als je die knop hebt gevonden, ben je al een heel eind. Ik ga wel nog wat dozen uitpakken. Soms verrassend wat je tegenkomt. Beetje een rommelmarktgevoel krijg ik hierbij. Alles is nu gewoon over. Fijne dag allemaal. Vandaag nog genieten van de zon. Het weer zou veranderen. Winterse buien voorspelt en een stuk frisser. 10 minuten geleden bewerkt door Spirit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden