Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden I did not say that. I repeat, I did not say cat. Reacher reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het uitlaten van de 2 honden gaat steeds beter. Een zwarte teckel en een labrador. Het moet een koddig gezicht zijn want een jongetje zei: Wat een leuke honden heeft U . Ik kom er nu niet meer onderuit om ze beiden uit te laten. Ze wennen er snel aan. De bejaarde teckel slaapt lang uit en als ze beneden komt, eet ze wat en gaat weer verder op de bank. Die laat ook wel eens iets gaan in huis. Denk dat ik hondenluiers voor haar ga kopen. Voor de rest mag er niemand meer poepen en plassen binnen
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Er is altijd een gelegenheid, denk ik. Net als dat er altijd een reden is. St Patrick vandaag, daar ga je alweer
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden I'll talk like an Irishman than ey. Tijd voor een snelle koude douche en dan eten. Later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden