Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden I did not say that. I repeat, I did not say cat. Reacher reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het uitlaten van de 2 honden gaat steeds beter. Een zwarte teckel en een labrador. Het moet een koddig gezicht zijn want een jongetje zei: Wat een leuke honden heeft U . Ik kom er nu niet meer onderuit om ze beiden uit te laten. Ze wennen er snel aan. De bejaarde teckel slaapt lang uit en als ze beneden komt, eet ze wat en gaat weer verder op de bank. Die laat ook wel eens iets gaan in huis. Denk dat ik hondenluiers voor haar ga kopen. Voor de rest mag er niemand meer poepen en plassen binnen
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: Er is altijd een gelegenheid, denk ik. Net als dat er altijd een reden is. St Patrick vandaag, daar ga je alweer
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden I'll talk like an Irishman than ey. Tijd voor een snelle koude douche en dan eten. Later.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei bumperjim: St Patrick vandaag, daar ga je alweer Ik heb nog zo'n St. Patrick hoed. Kwam hem tegen met de verhuizing. Toen heb ik wel St Patrick gevierd. De volgende dag spijt van. Ik wilde nog even iets opnemen met accordeon. Een mooie Ierse Ballad. Veel teveel erwtensoep op en we moeten nog even weg. Geen tijd voor en ach..heb helemaal geen zin meer om me uit te sloven. Vrijdag heeft mijn vriend vrij en moet er weer hard aangepakt worden worden in mijn flatje. We gaan flink aan de slag, want weinig tijd. Zaterdag een optreden. Zondag kan nog, daarna moet mijn vriend weer 4 dagen werken. Vrijdag 27 maart leveren we de sleutels in. Er is geen eindinspectie. 2 uur geleden bewerkt door Spirit
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei Reacher: @Artax, Q wil ook een kat! Maarjeweettoch: Voor een echt diepe poezenverbinding moet de kat jou vinden...
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb al een kat. Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oh! ik was er net eentje voor je aan het uitzoeken: https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/asieldier/katten/4539644-eva
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Helaas @Artax beestje zoekt een stabiel huishouden.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Pookie lijkt op jouw kat toch @Artax?
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Alle katten lijken op elkaar. En leunt achterover. Reacher, Spirit en Mariposa reageerden hierop 1 2
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gasp! Het is uit tussen ons. *Pakt ijsklontjes en zoekt de uitgang. * Spirit, Quinn en Mariposa reageerden hierop 2 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja klopt😊, @Reacher dus. Maar de mijntes mist een oog.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hoe is dat zo gekomen met het het oog?
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Pfffff, eindelijk..... heb de hele dag storingen gehad, en toen ik uiteindelijk weer het internet op lukt inloggen op het forum niet meer. Mooi. Ik ben er. Hm katten dus vanavond, heerlijke dieren. Katten en honden, betere huisgenoten zijn niet te vinden volgens mij... Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat oogje is nooit goed aangelegd. hij is zo geboren. Zijn moeder -een zwerfpoes- had waarschijnlijk virusinfecties. Snoezel zelf was ook heel ziek toen ik hem redde. Hij was heel schuw, maar uiteindelijk zo verzwakt dat ie zich liet lokken en pakken. Reacher reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden kostte een kapitaal aan dierenartskosten, maar is nu de liefste en mooiste poezel van de wereld. Spirit, Reacher en Yvonne reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoi Quinn, fijn je te lezen weer. Quinn reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mariposa en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik geniet erg van je liefde voor Snoezel, @Artax Artax reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat een heerlijk toetje... Artax reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Toen mijn laatste adoptiekat is doodgereden, geen kat meer genomen. Altijd katten gehad. Een rooie poes, die heel oud is geworden en dement werd. Daarvoor ook altijd poezen gehad. Ze kunnen zo lekker spinnen en het geeft ook rust. Nu de handenvol aan de honden. Even boodschappen gedaan. Precies voor 2 dagen en vers. Nu de bosche bollen even soldaat maken
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als ik hier en nu een fles had, ging ie tot de bodem leeg. In an instant. Maar hier is niets. Nachtpact: Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden