Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het uitlaten van de 2 honden gaat steeds beter. Een zwarte teckel en een labrador. Het moet een koddig gezicht zijn want een jongetje zei: Wat een leuke honden heeft U :). Ik kom er nu niet meer onderuit om ze beiden uit te laten. Ze wennen er snel aan. De bejaarde teckel slaapt lang uit en als ze beneden komt, eet ze wat en gaat weer verder op de bank. Die laat ook wel eens iets gaan in huis. Denk dat ik hondenluiers voor haar ga kopen. Voor de rest mag er niemand meer poepen en plassen binnen :angry:

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei bumperjim:

St Patrick vandaag, daar ga je alweer

Ik heb nog zo'n St. Patrick hoed. Kwam hem tegen met de verhuizing. Toen heb ik wel St Patrick gevierd. De volgende dag spijt van. Ik wilde nog even iets opnemen met accordeon. Een mooie Ierse Ballad. Veel teveel erwtensoep op en we moeten nog even weg. Geen tijd voor en ach..heb helemaal geen zin meer om me uit te sloven. Vrijdag heeft mijn vriend vrij en moet er weer hard aangepakt worden worden in mijn flatje. We gaan flink aan de slag, want weinig tijd. Zaterdag een optreden. Zondag kan nog, daarna moet mijn vriend weer 4 dagen werken. Vrijdag 27 maart leveren we de sleutels in. Er is geen eindinspectie. 

bewerkt door Spirit

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...