renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Senna34 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen, Koffie, de katten verzorgen en weer werken. Tot later weer ergens, fijne dag Spirit reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Deze namiddag naar het CGG voor groepstherapie
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Thuiswerkdag en dus ijspegelloos. Is ook wel eens fijn. Lekker warm en zo 😊 Spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje Goedemorgen iedereen 🌺☀️ how gaat het allemaal? Ik hoef vandaag niet naar therapie lekker dagje thuis rommelen.ga even zwemmen wil graag 5 kilo kwijt had gehoopt dat het niet drinken wel wat zo doen maar helaas. dag 65 voor mij gaat goed zo
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Morgen. Omdat het hier geen hotel is, vandaag geen Brinta. Meer koffie dan maar. Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje Quinn Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, Toen ik wakker werd zou dit een heel produktieve dag worden, maar ik heb nog geen reet uitgevoerd. Voel me wel oke geloof ik. Heb van de week nogal gerouwd om iets wat ik eigenlijk nooit heb gehad, het kwartje viel. Nu is er de opluchting, kan ik mijn spieren ergens anders voor gebruiken dan dingen hoog te houden. @Yana, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren, en zo niet: ❤️ Mariposa, Yana en lady jane reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zo, de hond is weer terug sinds gisterenavond. Heb ik weer een doel om te wandelen. Ben al vroeg aan het uitzoeken geweest en weer veel gevonden. Spijkerbroeken!! Heb er genoeg. Nu netjes op een stapeltje. Kleding wat te klein is heb ik apart gelegd voor mijn oudste kleinkind. Die heeft maat S, dus geen kindermaat meer. Ik ga weer lekker verder met rommelen en bedenken wat ik ga eten. In ieder geval gezond en vers. @Yana
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje Quinn Mariposa
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Toen ik wakker werd zou dit een heel produktieve dag worden, maar ik heb nog geen reet uitgevoerd. Voel me wel oke geloof ik. Heb van de week nogal gerouwd om iets wat ik eigenlijk nooit heb gehad, het kwartje viel. Nu is er de opluchting, kan ik mijn spieren ergens anders voor gebruiken dan dingen hoog te houden. @Yana, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren, en zo niet: ❤️ Wil je daar iets meer over kwijt? 🫶
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Mariposa jij ook katten? Ik vergeet vaak te reageren, maar ik lees het wel hoor.
Lonster1 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 4 uur geleden zei Etty: Toen ik wakker werd zou dit een heel produktieve dag worden, maar ik heb nog geen reet uitgevoerd. Dat schreef je 4 uur geleden, nog volop tijd om iets uit te voeren, toch? Ik heb ongeveer de helft uitgevoerd van wat ik vanmorgen van plan was. Verslapen, geen sportschool en een chagrijnige start van de dag maar heb mezelf toch aan kunnen zwengelen. Er zitten ook wat stokken achter de deur, dat helpt. Nu hup, hup weer met opgewekte tegenzin verder. Jas aan en gaan.
Lonster1 Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Ik noem mezelf een gelegenheidsdrinker. Gisteren vond ik dat er zo'n gelegenheid was (4 bier). Dat helpt natuurlijk ook niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden