Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

kaatje 

Goedemorgen iedereen 🌺☀️
how gaat het allemaal?
Ik hoef vandaag niet naar therapie lekker dagje thuis rommelen.ga even zwemmen wil  graag 5 kilo kwijt  had gehoopt dat het niet drinken wel wat zo doen maar helaas.

dag 65 voor mij gaat goed zo 
Geplaatst

Goedemorgen, 

Toen ik wakker werd zou dit een heel produktieve dag worden, maar ik heb nog geen reet uitgevoerd.  Voel me wel oke geloof ik. Heb van de week nogal gerouwd om iets wat ik eigenlijk nooit heb gehad, het kwartje viel.  Nu is er de opluchting, kan ik mijn spieren ergens anders voor gebruiken dan dingen hoog te houden. 

@Yana, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren, en zo niet: ❤️

Geplaatst

Zo, de hond is weer terug sinds gisterenavond. Heb ik weer een doel om te wandelen. Ben al vroeg aan het uitzoeken geweest en weer veel gevonden. Spijkerbroeken!! Heb er genoeg. Nu netjes op een stapeltje. Kleding wat te klein is heb ik apart gelegd voor mijn oudste kleinkind. Die heeft maat S, dus geen kindermaat meer. Ik ga weer lekker verder met rommelen en bedenken wat ik ga eten. In ieder geval gezond en vers. @Yana :heart:

Geplaatst
1 uur geleden zei Etty:

Goedemorgen, 

Toen ik wakker werd zou dit een heel produktieve dag worden, maar ik heb nog geen reet uitgevoerd.  Voel me wel oke geloof ik. Heb van de week nogal gerouwd om iets wat ik eigenlijk nooit heb gehad, het kwartje viel.  Nu is er de opluchting, kan ik mijn spieren ergens anders voor gebruiken dan dingen hoog te houden. 

@Yana, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt dan gisteren, en zo niet: ❤️

Wil je daar iets meer over kwijt? 🫶

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...