renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. De vogels fluiten, de zon slaapt nog, de koffie staat klaar. Ik heb de afgelopen dagen veel last gehad van een weigerende internetverbinding. Heb vanmorgen nog even wat zitten rommelen en proberen.... ik hoop nu toch weer gewoon 'het net' op te kunnen zonder dat de verbinding binnen twee minuten vastloopt. Ik heb een volle gezellige dag voor de boeg... Maar eerst even heel rustig mijn bakje thee.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Ik tob al zeker 1/2 jaar met datzelfde probleem @Yvonne (zit bij Online), alle instructies opgevolgd na klagen via de chat op FB Dan word ik het snelst geholpen. Het leek even te helpen dus ik accepteer de gebruiksaanwijzingen en ergernissen. Want steeds als ik overstap zit ik helemaal zonder voor een paar weken. Of ga op de code van buurman. Ik heb wel gemerkt dat het op drukke tijden het vaakst gebeurt, soms we 20 x per uur. Via de telefoon lukt altijd en ik wissel laptop af met tablet, dat scheelt gek genoeg ook nog. Beide meegenomen toen ik een week weg was en toen 0 x uitval. Dus daar ligt het niet aan. Misschien de router vervangen. Maar die heb ik 2 1/2 jaar nieuw uit de doos, althans ik neem aan dat ze nieuwe sturen? Maar bij betalingen en boekingen is het helemaal frustrerend.
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morguhh, mocht je wat mobiele data hebben op je telefoon hebben dan kun je als je een wifi hebt op je laptop/tablet ook met je eigen 'hotspot' van je telefoon verbinden. Op een vaste pc wil dat meestal niet want daar kan alleen een kabel in
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bedoel je dat ik dan mijn GB's van de telefoon op maak? Maar ik heb er maar 4 dus dan gaat het snel.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morgen. Het is weer licht. Koffie, Brinta en straks pillen. Het plan is om naar buiten te gaan straks. Beter, denk ik, binnen is het broeierig. Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Q lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Natte sneeuw hier. Dus aan de slag met het houtwerk in de tuin stellen we uit. Mijn man gaat zo naar de plaatselijke garage om een brug te huren, en gaat onze auto’s voorzien van de kleine onderhoudsbeurt. Altijd genoeg te doen, weer of geen weer. Fijne zaterdag 2 uur geleden bewerkt door Senna34
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 38 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers Ik tob al zeker 1/2 jaar met datzelfde probleem @Yvonne (zit bij Online), alle instructies opgevolgd na klagen via de chat op FB Dan word ik het snelst geholpen. Het leek even te helpen dus ik accepteer de gebruiksaanwijzingen en ergernissen. Want steeds als ik overstap zit ik helemaal zonder voor een paar weken. Of ga op de code van buurman. Ik heb wel gemerkt dat het op drukke tijden het vaakst gebeurt, soms we 20 x per uur. Via de telefoon lukt altijd en ik wissel laptop af met tablet, dat scheelt gek genoeg ook nog. Beide meegenomen toen ik een week weg was en toen 0 x uitval. Dus daar ligt het niet aan. Misschien de router vervangen. Maar die heb ik 2 1/2 jaar nieuw uit de doos, althans ik neem aan dat ze nieuwe sturen? Maar bij betalingen en boekingen is het helemaal frustrerend. Een nieuwe sturen hoeft niet altijd. Kan ook een gebruikte zijn. Maar je mag er wel vanuit gaan dat hij werkt
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Klopt Senna, hij heeft ook een jaar of 2 gewerkt, en hij werkt nog steeds op de niet-spitsuren. En volgens de medewerker is er niets mis met de aansluiting, dat konden ze op afstand meten. Zelf heb ik de snelheid gemeten en die is 100 mb. Maar meten kan alleen tijdens een goede verbinding dus het is ook nogal frustrerend om contact te zoeken als de verbinding steeds wegzakt. Ik overweeg een nieuwe provider te zoeken, en dan de aanlooptoestanden maar voor lief te nemen.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Morning! Lastig @Yvonneen @lady jane. KPN hier en ik woon in de grote stad. Geen problemen. Rustige dag voor de boeg. Heel fijn! Ik was heel erg moe de afgelopen week. Geen idee waarom. Uitrusten dus. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Grappig, ik dacht dat internetperikelen typisch iets waren voor het Franse platteland maar ik zit nu in de Randstad veel vaker met haperingen. In Frankrijk gebruik ik alleen nog maar 4g via de phone of een 4g-router, dat werkt eigenlijk als een zonnetje. Superveel giegjes voor weinig en altijd internet bij ons ook als we op reis zijn. lady jane reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 39 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Het is weer licht. Koffie, Brinta en straks pillen. Het plan is om naar buiten te gaan straks. Beter, denk ik, binnen is het broeierig. Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Q Fonny🌞
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goede smorgens allemaal, Waar hebben jullie dan precies last van Von en Jane? Ik heb sinds een week of twee last dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen anders kan ik niet op YouTube Net of mijn comp. niet meer opslaat. Nou heb ik wel zitten kluten dus daar kan het ook door komen. Ben bij KPN.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mijn wifi verbinding valt uit Bol. Dan moet ik resetten of afwachten tot hij uit zichzelf weer verbinding maak. Wat lastig is als ik iets aan het terugkijken ben, dan moet ik gokken op welk tijdstip het mis ging. Maar irritant is het altijd.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oei dus als je iets terug wil kijken dan is het soms deels niet opgenomen? Dat lijkt me bloedirritant.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Lapje de lapjeskat is weer binnen en heeft daar een mening over. Maar ze heeft het toch echt zelf gedaan. 😑 Nu durft ze niet naar buiten omdat ze bang is voor mijn andere katten. Ik weet niet wat ze wil van me. Moet ik de tuin gillend inrennen om ze weg te jagen?
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Was het maar zo gemakkelijk @Reacher. Hier hetzelfde probleem, als er andere katten in de tuin zijn komen ze snel naar binnen gerend. Geen idee wat ik er aan kan doen.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Er zijn nog wel periodes dat ik te veel pieker of me verveel, maar mijn leven lijkt me momenteel in een sneltrein voorbij te razen?
renaldo61 Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Toen ik pas internet had, viel mijn internet ook plots weg. Flup mijn wolfskeeshond had besloten mijn ethernetkabel door te bijten. 🤣
Senna34 Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 12 minuten geleden zei Mariposa: Was het maar zo gemakkelijk @Reacher. Hier hetzelfde probleem, als er andere katten in de tuin zijn komen ze snel naar binnen gerend. Geen idee wat ik er aan kan doen. Als ik een andere kat in mijn tuin zie, neem ik de plantenspuit. Maar dat kan natuurlijk niet altijd. Het werkt wel. Dit ben ik gaan doen nadat mijn kat tot bloedends toe werd verwond door een andere buurtkat, in mijn eigen tuin. Nu komt er (ff afkloppen) al jaren geen ongewenst bezoek meer in onze tuin. Ik heb ook een lapjespoes, en een tortie. Schildpadje is nog een kitten, deze blijft nog binnen
rapilos Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Goedemorgen allemaal, Niet zoveel energie vandaag Vriend komt straks hondje halen voor een uurtje, kan ik even door mijn huis rauzen. En boodschappen doen, want vanavond komt mijn dochter en twee volwassen kleinkinderen eten. Het worden mosselen, dus zelf kruidenboter maken, en witlofsalade met krab en garnaaltjes (ik koop krabcoctails bij de visboer en meng dat door fijngesneden witlof, ui en ananas, succes verzekerd ) Dochter en kleinkinderen drinken niet (meer) Biertjes en witte wijn voor vriend en schoonzoon Hier werkt de wifi en internet gelukkig altijd perfect (afkloppen) heb Ziggo, duur, maar dan heb je ook wat 😅 )
Lika Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Of zijn ze in de buurt glasvezel aan het aanleggen? Toen was het hier ook niet je van het herinner ik me. Ik heb trouwens ook een internet versterker schiet me nu te binnen. Misschien toch niet zo geweldig allemaal hier…
Lika Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden Ik zit in het bos met koffie en twee honden en een waterig zonnetje . Lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden