Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Twee zieken in huis momenteel. Een mooie taak voor dit moment. Dus ik breng thee en beschuit naar mijn vrouw en lees beneden mijn jongste zoon sprookjes voor. Het is een oud boek, nog uit mijn jeugd. Dat is goed te merken. Er worden vrolijk hoofden afgehakt en mensen opgehangen. Ik hoef geen nazorg te verlenen, maar mijn zoon vind het wel typisch. ‘Werd dat hoofd er echt afgehakt, papa?’ Kaatjemama en Spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 46 minuten geleden zei Oskar: Twee zieken in huis momenteel. Een mooie taak voor dit moment. Dus ik breng thee en beschuit naar mijn vrouw en lees beneden mijn jongste zoon sprookjes voor. Het is een oud boek, nog uit mijn jeugd. Dat is goed te merken. Er worden vrolijk hoofden afgehakt en mensen opgehangen. Ik hoef geen nazorg te verlenen, maar mijn zoon vind het wel typisch. ‘Werd dat hoofd er echt afgehakt, papa?’ @Oskarlief dat je goed voor ze zorgt 🥰succes ermee
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja het is weer vrijdag 😊 was een stomme zware therapie dag. zit op week 7 moeten nog 9 weken De combi uiteten gaan en wijn galmen door me hoofd. zin in afleiding. Helaas ben ik ook bipolair en heb vandaag last van me stemming dus zal vanavond rustig aan moeten doen en gewoon saai serie kijken op de bank . even weer die knop omzetten als ik jullie lees zie ik op tegen de 3 maanden dip 😰 Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend 🥰
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 51 minuten geleden zei Kaatjemama: Ja het is weer vrijdag 😊 was een stomme zware therapie dag. zit op week 7 moeten nog 9 weken De combi uiteten gaan en wijn galmen door me hoofd. zin in afleiding. Helaas ben ik ook bipolair en heb vandaag last van me stemming dus zal vanavond rustig aan moeten doen en gewoon saai serie kijken op de bank . even weer die knop omzetten als ik jullie lees zie ik op tegen de 3 maanden dip 😰 Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend 🥰 Oei Kaatje. Zit je nu in een down of juist in een hoerastemming? Ik neem aan de dip. Lekker series kijken is ook leuk hoor. Het hoeven geen saaie series te zijn, juist spannende, of hou je daar niet van? Lekker met een kleedje op de bank. Ik neem ook even mijn rust nu. Ik merkte dat het me even teveel werd. Nu even op mń notebook met een lekkere colaatje!
Quinn Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Ik mag zo naar huis, voor het weekend. Dat is twee nachten, in het kader van opbouwen en wennen aan. Dus.
Spirit Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Ik mag zo naar huis, voor het weekend. Dat is twee nachten, in het kader van opbouwen en wennen aan. Dus. Wat fijn Quinn..
Quinn Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Dat hoop ik @Spirit ik vind het nog steeds vooral doodeng.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden