Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
De zon schijnt al gul, ben hier binnen al even aan het rommelen geweest, straks wat boodschappen doen en dan weer aan de slag in de tuin. 
Maar nu eerst even tijd voor een bakje.
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
Veel plezier vandaag Kaatje... 

Geplaatst

Goedemorgen. 

Wat leuk @Kaatjemama, veel plezier. Hier schijnt het zonnetje. Motiveert toch altijd wat meer om iets te gaan doen. De verhuisdozen heeft mijn vriend op zolder gezet. In de tuin kijk ik maar even niet. Dat komt later wel. Zakkenvol met lege statiegeldflessen. Loopt aardig op. Kan ik ook mee aan de slag gaan. Het is lekker om in de tuin bezig te zijn. Heb een mooie planner nu en we hebben ook een whiteboard. Komt wel goed vandaag!

Geplaatst

Af en toe een tasje flessen wegbrengen, als je lopend vanuit huis een boodschap gaat doen. Het duurt even, maar op een gegeven moment is dat dan klaar.

Ik had het ook, in mijn gangkast. Het was zoveel, dat ik de puf er niet voor had. En bovendien meestal boodschappen deed op de terugweg van werk. Dan kan je geen lege flessen meenemen. Het hoeft niet allemaal in één keer.

Geplaatst

Hi. Nou, mijlpaal vandaag, heb wat over mezelf verteld tijdens de groepsronde. Mooi man, iedereen blij. 

Dagpact:
renaldo61
MaryArt
Kaatje 
Yvonne 

Fonny🌞   

Mariposa

Quinn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...