renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, Aan de late kant, dus ben meteen door. Sterkte voor wie het nodig hebben vandaag
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen allemaal 😊 hoe gaat het allemaal ? gaan jullie nog iets doen vandaag ? dag 60 zonder alcohol Vandaag naar opnames van miljoenen jacht met me zus gezellig dagje van maken. Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje rapilos, Spirit en bolletje reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Yvonne
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt al gul, ben hier binnen al even aan het rommelen geweest, straks wat boodschappen doen en dan weer aan de slag in de tuin. Maar nu eerst even tijd voor een bakje. Veel plezier vandaag Kaatje... Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 8 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Yvonne Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Yvonne Fonny🌞 Mariposa
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen allemaal, Fijne dag Kaatjemamma
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Wat leuk @Kaatjemama, veel plezier. Hier schijnt het zonnetje. Motiveert toch altijd wat meer om iets te gaan doen. De verhuisdozen heeft mijn vriend op zolder gezet. In de tuin kijk ik maar even niet. Dat komt later wel. Zakkenvol met lege statiegeldflessen. Loopt aardig op. Kan ik ook mee aan de slag gaan. Het is lekker om in de tuin bezig te zijn. Heb een mooie planner nu en we hebben ook een whiteboard. Komt wel goed vandaag!
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Af en toe een tasje flessen wegbrengen, als je lopend vanuit huis een boodschap gaat doen. Het duurt even, maar op een gegeven moment is dat dan klaar. Ik had het ook, in mijn gangkast. Het was zoveel, dat ik de puf er niet voor had. En bovendien meestal boodschappen deed op de terugweg van werk. Dan kan je geen lege flessen meenemen. Het hoeft niet allemaal in één keer.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het hangt er dan wel vanaf hoeveel volle flessen je mee terug neemt 🤪
Quinn Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Hi. Nou, mijlpaal vandaag, heb wat over mezelf verteld tijdens de groepsronde. Mooi man, iedereen blij. Dagpact: renaldo61 MaryArt Kaatje Yvonne Fonny🌞 Mariposa Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden