Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

lees met jullie mee maar ken jullie nog niet genoeg om op sommige dingen te reageren.

maar doe me Best 😊

Vandaag wezen zwemmen blij en trots. Even bij me moeder en zus koffie gedronken ook gezellig. En het is dinsdag🥳 dan is me jongste zoon ook bij mij.super blij van maar helaas duurde het maar heel even hij had plannen met een vriend dus ging weer na het eten naar z’n vader en bleef niet slapen.zo verdrietig van helaas merk ook gelijk dat ik aan wijn denk 😔

gaan we zeker niet doen maar het is een zwak momentje 

Geplaatst

Mooi dat je een goede dag had @Kaatjemama en de tijd met je zoon was vast veel te kort, maar hij was er en jij was er helemaal bij. Goed gedaan.

Buiten aan het roken en het slaapwandel meisje komt me steeds thee brengen, lief natuurlijk. Als ze niet kijkt, mik ik het achter het bankje. Iedereen blij.

Geplaatst
1 uur geleden zei Kaatjemama:

lees met jullie mee maar ken jullie nog niet genoeg om op sommige dingen te reageren.

maar doe me Best 😊

Vandaag wezen zwemmen blij en trots. Even bij me moeder en zus koffie gedronken ook gezellig. En het is dinsdag🥳 dan is me jongste zoon ook bij mij.super blij van maar helaas duurde het maar heel even hij had plannen met een vriend dus ging weer na het eten naar z’n vader en bleef niet slapen.zo verdrietig van helaas merk ook gelijk dat ik aan wijn denk 😔

gaan we zeker niet doen maar het is een zwak momentje 

Laat zo'n leuke dag nu niet verpesten, omdat je zoon niet bleef slapen. Dat is even een tegenvaller. De dag begon goed. Kijk wat je allemaal hebt gedaan om blij van te worden. Heerlijk gezwommen en bij je moeder en zus langs geweest. Je bent daar trots op. Laat die drank het nou niet verpesten.

Geplaatst

De afspraak hier is dat ik 's avonds m'n telefoon inlever, rond tien uur. Omdat ik toch al slecht slaap en dat helpt natuurlijk niet.

Dus ik start hem maar vast weer. Voor wie het ook wel gebruiken kan.

Nachtpact:

Quinn

Geplaatst

Was weer een drukke dag. We zijn net thuis en eerst even langs de Mac drive geweest. Nu even uitpuffen. Vriend moet morgen weer werken voor 3 dagen. Als ZZP er kost het veel geld om een dag te "snipperen". Zaterdag een hele dag op pad. Zondag weer verder in het huis. Misschien tussendoor met mijn zoon nog even richting mijn huisje. De grote spullen zijn al weg. Er moet alleen nog even wat geverfd worden. Wat krasjes van een viltstift van mijn kleinkids. Hooguit een muur nog even bijverven, maar dat is zo gebeurd. Het laminaat is er al uit. Het zeil in de woonkamer en mijn grote theatherorgel moet nog mee. Daar draait mijn vriend zijn hand niet voor om. Kijk maar even op de muziekdraad. Daar speel ik auf wiedersehen. Nu ga ik zelf ook even ontspannen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...