renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Goedemorgen allemaal!
lady jane Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Marij Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Goedemorgen, op deze gewoon weer mooie dag! Vandaag staat de musical ‘West site story’ op mijn agenda. Fijne dag!
Yvonne Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden Goedemorgen frummers. De zon wint het inmiddels van de mist, dus inderdaad Marij, een mooie dag weer. Eerst een bakje en dan aan de slag.
Yvonne Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Quinn Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Morgen. Straks naar huis, zo nog even pillen scoren voor het weekend. Damn, ik zie er tegenop. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Q
Etty Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Goedemorgen, Wat kan AI niet vervangen? Dat wordt ons unique selling point. Wie weet levert dat juist ongelovelijk veel werk en betekenis op. Gaan we onze meerwaarde als mens eens even stevig onder de loep nemen. Ik ga daar eens over nadenken, leuker onderwerp voor mijn hersenen dan hoe graag AI nu nog conflicten wil oplossen door iedereen te nuken. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Wow, tegelijkertijd Q. Dit is uncanny.
Etty Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Hoop voor je dat het gaat meevallen @Quinn
Reacher Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Q Reacher
Quinn Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Het is een raar ritme @Reacher maar als ik niet op tijd ben, krijg ik die pillen niet. Dank je @Etty
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden