Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 4 uur geleden zei Mormel: De vraag bij jouw reactie moet misschien zijn hoeveel werken er nu nog 40u per week omdat ze het echt nodig hebben? Mochten mijn broer en ik elk nog voltijds werken (dus zonder overuren), dan zouden we maandelijks ieders een 1000 euro op onze spaarrekening kunnen zetten, zonder dat we verder iets tekort komen. Om gewoon rond te komen zou het voor ons volstaan om beide halftijds te werken. Goed dat is 1 situatie, maar hoeveel banen zijn er niet waarbij je zogezegd 40u per week werkt maar slechts 30u productief bent? Als de verdere ontwikkeling van AI verloopt zoals het er nu naar uitziet worden tal van bediendejobs compleet overbodig (onthaalmedewerkers, boekhouders, planning, lager management, vertalers,...) en dan ga je iets moeten veranderen aan het systeem om niet met een grote groep werklozen te eindigen. Koppel die AI nog eens aan machines en robots en vervolgens word nog een grotere groep getroffen (vrachtwagenchauffeurs, magazijniers, taxichauffeurs, productie- en schoonmaakmedewerkers, leveranciers...) in die laatste groep zijn er trouwens al tal van voorbeelden zelfs al kampen ze met kindergebreken (zie de donkere fabrieken, robot taxi's in verschillende Amerikaanse steden, autonome bussen openbaar vervoer in Leuven,...). We hebben er vele jaren mee geworsteld om een robot te laten wandelen, maar op dit moment kunnen die robots bewegingen uitvoeren die enkel een getraind persoon kan doen. Ik denk echt dat het gros van de mensen onderschat aan welk tempo deze industrie aan het evolueren is. Zie gewoon de robotshow voor het Chinese Nieuwjaar dit jaar, en ja ik heb ook moeten opzoeken of dit echt is. Ik! Ik moet fulltime werken om mijn koophuis te houden. Kei en keihard voor gewerkt. zonnepanelen, een boiler. electrische auto die zal ik dan nooit rijden 😆Flink laten isoleren naar label A. Nieuwe ramen deuren etc.. maar ergens stopt het. Dat hele ai gebeuren, waar jij het over had. Vind ik ook tien maal niks. Ik ben een echte ‘wappie’ zoals velen dat noemen . Covid? Nee, dat bestaat niet. Gelukkig niet met de kudde laten vaccineren. Kijk je naar de lucht , geloof je in de boter kaas en eieren, en dat ze de mens bewust ziek willen maken ? Misschien een dikke no go, maar ehm. Raadpleeg de agenda van 2030 eens. We zitten al heel dichtbij. Heeft niks met de oorlog en het Midden-Oosten te maken. Hoe naïef men ook kan zijn, eigen keuze… ❤️ Nu heb je wel een heel uitgebreid antwoord. We zien wel of dit gewaardeerd wordt of niet Mariposa reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedenavond frummers, Na een paar dagen afwezig te zijn geweest toch aan het eind van deze dag even binnenwippen. En een bakje neerzetten... lady jane, Quinn, Lika en 2 anderen reageerden hierop 3 2
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Altijd prettig je te zien @Yvonne, ook zonder koffie hoor.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Lief van jullie Quinn en Reacher. Maar bij die heerlijke koek hoort gewoon een bakje toch? Ik heb bijna niks bijgelezen, was een paar dagen grieperig... maar wilde toch even om het hoekje kijken hier. Zie ik dat Quinn koek voor me heeft klaargezet.... kon ik het weer niet laten om even op google earth het Hoendiep op te zoeken en daarna natuurlijk ook even wat straatjes daar vlakbij waar ik een paar jaar geleden vaak kwam... Gek, ik ben inmiddels al een hele poos niet meer in Stad geweest, hoog tijd om binnenkort weer eens die kant op te gaan. Dus dankjewel voor de koek Quinn ❤️. 6 uur geleden bewerkt door Yvonne Quinn en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Waarom schrijven jullie eigenlijk de stad met een hoofdletter S? Uit respect?
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Uit respect en pure liefde voor Stad. Als ik katholiek was, zou ik er een kruisje bij slaan.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Is dat een Q en Vonneke ding of doen alle inwoners dat?
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Veel wel, denk ik. Al is het vooral om onderscheid te hebben tussen Stad en Ommeland. Groningen en Groningen. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn (zal vannacht geen gekke dingen doen)
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact: Quinn (zal vannacht geen gekke dingen doen) Reacher. Want ik doe nooit gekke dingen. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei Senna34: Ik! Ik moet fulltime werken om mijn koophuis te houden. Kei en keihard voor gewerkt. zonnepanelen, een boiler. electrische auto die zal ik dan nooit rijden 😆Flink laten isoleren naar label A. Nieuwe ramen deuren etc.. maar ergens stopt het. Dat hele ai gebeuren, waar jij het over had. Vind ik ook tien maal niks. Ik ben een echte ‘wappie’ zoals velen dat noemen . Covid? Nee, dat bestaat niet. Gelukkig niet met de kudde laten vaccineren. Kijk je naar de lucht , geloof je in de boter kaas en eieren, en dat ze de mens bewust ziek willen maken ? Misschien een dikke no go, maar ehm. Raadpleeg de agenda van 2030 eens. We zitten al heel dichtbij. Heeft niks met de oorlog en het Midden-Oosten te maken. Hoe naïef men ook kan zijn, eigen keuze… ❤️ Nu heb je wel een heel uitgebreid antwoord. We zien wel of dit gewaardeerd wordt of niet Hier ook wakker. En met ons nog veel meer dan dat we denken. Overigens ook wel eng te bedenken hoeveel mensen wel geloven... Het is allemaal zo duidelijk als je het eenmaal ziet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden