renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
IJsvogel Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel Goedemorgen, dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. 18 uur geleden bewerkt door IJsvogel Foutje Oskar reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden @IJsvogel Slecht slapen kan ook andere oorzaken hebben, zoals koffie
Fonny Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞
Oskar Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Mooi dat het goed gaat @IJsvogel. Dag vijf 👍🏻. Nou ja, dat slapen. Maar richt je op het goede. Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel stroumfke vandaag 1 week nuchter Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Goedemorgen, 18 minuten geleden zei IJsvogel: dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. Ben je lief voor jezelf? Zorg je voor jezelf zoals je voor een kind zou doen? Praat je tegen jezelf zoals tegen een lieve en goede vriend? Dat soort vragen komen regelmatig voorbij en ze herinneren me dan aan hoe ik met mezelf omga op dat moment. Dat is op de automtische piloot niet best. Logisch dat ik dat wil verdoven denk ik dan, en logisch dat een tegenslag me al snel uit mijn evenwicht kiepert. Herken je daar iets in? Ik besef dat ik het gewoon doodnormaal vind om lelijk tegen mezelf te doen, het valt me niet op, voelt zelfs vertrouwd. Het lijkt er soms op alsof anderen het doen, maar ik ben het zelf. Ik kan bang zijn voor kritiek van 'ze' die ik mezelf allang heb gegeven en die voorkomt dat ik uit mijn schulp kom. Spirit en IJsvogel reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel stroumfke Mariosa
Moeps Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Dagpact weer compleet 16 uur geleden bewerkt door Moeps Mariposa reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen, buiten schijnt de zon, nu nog in mijn hoofd. Ga mijn best doen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Maja lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) goedemorgen ☀️ Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa kaatje 16 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: vandaag 1 week nuchter Bravo. Iedere dag nuchter is er een gewonnen. Spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 21 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen, buiten schijnt de zon, nu nog in mijn hoofd. Ga mijn best doen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Maja Snap wat je bedoelt 😅
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Net me jongste zoon weer naar zn vader gebracht. zie hem alleen op dinsdag Went nooit 🥹 probeer afleiding te zoeken en wat in huis te doen lastig heb mega migraine door een medicijn. Even baal momentje lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hi. That's it for today, hi. Moeps, lady jane, Spirit en 1 andere reageerden hierop 1 3
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Bravo. Iedere dag nuchter is er een gewonnen. dank je renaldo61
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Hi. That's it for today, hi. Hi.
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: Net me jongste zoon weer naar zn vader gebracht. zie hem alleen op dinsdag Went nooit 🥹 probeer afleiding te zoeken en wat in huis te doen lastig heb mega migraine door een medicijn. Even baal momentje Wat erg. Je eigen kind zie je dus alleen op Dinsdag? In de weekenden? Doe maar rustig aan vandaag. Ik zou even gaan Netflixen..Rustige natuurfilm? Kaatjemama reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Druk bezig met schoonmaken. Dacht een rustige middag te hebben maar het is woensdagmiddag. Mijn zoon is onderweg met m'n jongste kleinkind. Het is voorbij met de rust
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Wat erg. Je eigen kind zie je dus alleen op Dinsdag? In de weekenden? Doe maar rustig aan vandaag. Ik zou even gaan Netflixen..Rustige natuurfilm? Ja alleen op dinsdag ben er ook heel erg verdrietig van.kan het geen plek geven.vandaag juist de badkamer helemaal schoongemaakt, gestofzuigd super hekel aan 😜 En in de tuin gerommeld en bij me moeder koffie wezen drinken in de zon 🌞 lekker afleiding allemaal nu is de jongste (bonus dochter ) er gezellig dus lekker afleiding ook.straks koken en dan gaan we lekker me favoriete serie kijken. zon gemis is niet te doen😞 maar moet ik moet het er mee doen hij wil niet meer dan dit. probeer me zelf voor te nemen kan altijd erger. Spirit reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou, dag 7 is me d'r eentje. Tot dusver ging het best lekker, maar vandaag toch echt wel last hoor. Ik ben wel voorbereid. We hebben keuze uit verschillende soorten Sapinca, waterkefir, Seedlip met tonic en Thrive beer (0.0 achtig). Daarbij komen op tafel te staan: kaasjes, olijven, noten en worst. Ik denk dat ik vanavond ga winnen. Spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 18 minuten geleden zei Mariposa: Nou, dag 7 is me d'r eentje. Tot dusver ging het best lekker, maar vandaag toch echt wel last hoor. Ik ben wel voorbereid. We hebben keuze uit verschillende soorten Sapinca, waterkefir, Seedlip met tonic en Thrive beer (0.0 achtig). Daarbij komen op tafel te staan: kaasjes, olijven, noten en worst. Ik denk dat ik vanavond ga winnen. Lekker 🤤 hoor Slim om ze goed voorbereid te zijn. geniet ervan dag 7 👌🏼💪🏻
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden