Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

IJsvogel

Goedemorgen, 

dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard  moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. 

bewerkt door IJsvogel
Foutje
Geplaatst

Goedemorgen, 

18 minuten geleden zei IJsvogel:

dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard  moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. 

Ben je lief voor jezelf? Zorg je voor jezelf zoals je voor een kind zou doen? Praat je tegen jezelf zoals tegen een lieve en goede vriend? Dat soort vragen komen regelmatig voorbij en ze herinneren me dan aan hoe ik met mezelf omga op dat moment.  Dat is op de automtische piloot niet best.  Logisch dat ik dat wil verdoven denk ik dan, en logisch dat een tegenslag me al snel uit mijn evenwicht kiepert. Herken je daar iets in? 

Ik besef dat ik het gewoon doodnormaal vind om lelijk tegen mezelf te doen, het valt me niet op, voelt zelfs vertrouwd.  Het lijkt er soms op alsof anderen het doen, maar ik ben het zelf.  Ik kan bang zijn voor kritiek van 'ze' die ik mezelf allang heb gegeven en die voorkomt dat ik uit mijn schulp kom.  

Geplaatst
21 minuten geleden zei Maja:

Goedemorgen, buiten schijnt de zon, nu nog in mijn hoofd. Ga mijn best doen. 

Dagpact:
renaldo61

MaryArt

Ijsvogel

Fonny🌞

stroumfke

Mariposa

Maja

Snap wat je bedoelt 

😅

Geplaatst
2 uur geleden zei Kaatjemama:

Net me jongste zoon weer naar zn vader gebracht.

zie hem alleen op dinsdag 

Went nooit 🥹

probeer afleiding te zoeken en wat in huis te doen lastig heb mega migraine door een medicijn.

Even baal

momentje 

Wat erg. Je eigen kind zie je dus alleen op Dinsdag? In de weekenden? Doe maar rustig aan vandaag. Ik zou even gaan Netflixen..Rustige natuurfilm?

Geplaatst

Druk bezig met schoonmaken. Dacht een rustige middag te hebben maar het is woensdagmiddag. Mijn zoon is onderweg met m'n jongste kleinkind. Het is voorbij met de rust :P

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...