renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
IJsvogel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel Goedemorgen, dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. 3 uur geleden bewerkt door IJsvogel Foutje Oskar reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden @IJsvogel Slecht slapen kan ook andere oorzaken hebben, zoals koffie
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mooi dat het goed gaat @IJsvogel. Dag vijf 👍🏻. Nou ja, dat slapen. Maar richt je op het goede.
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel stroumfke vandaag 1 week nuchter
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, 18 minuten geleden zei IJsvogel: dag 5, het gaat goed behalve het slapen. Het voelt alsof ik helemaal niet heb geslapen maar ik heb wel wat gedommeld. Hopelijk gaat dit snel wat beter. Verder een beetje aan het onderzoeken wat ik nou toch altijd zo hard moet verdoven. Zodat ik die trigger voor kan zijn. Ben je lief voor jezelf? Zorg je voor jezelf zoals je voor een kind zou doen? Praat je tegen jezelf zoals tegen een lieve en goede vriend? Dat soort vragen komen regelmatig voorbij en ze herinneren me dan aan hoe ik met mezelf omga op dat moment. Dat is op de automtische piloot niet best. Logisch dat ik dat wil verdoven denk ik dan, en logisch dat een tegenslag me al snel uit mijn evenwicht kiepert. Herken je daar iets in? Ik besef dat ik het gewoon doodnormaal vind om lelijk tegen mezelf te doen, het valt me niet op, voelt zelfs vertrouwd. Het lijkt er soms op alsof anderen het doen, maar ik ben het zelf. Ik kan bang zijn voor kritiek van 'ze' die ik mezelf allang heb gegeven en die voorkomt dat ik uit mijn schulp kom.
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt IJsvogel stroumfke Mariosa
Moeps Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Dagpact weer compleet 2 uur geleden bewerkt door Moeps Mariposa reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, buiten schijnt de zon, nu nog in mijn hoofd. Ga mijn best doen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Maja lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) goedemorgen ☀️ Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa kaatje 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei stroumfke: vandaag 1 week nuchter Bravo. Iedere dag nuchter is er een gewonnen.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 21 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen, buiten schijnt de zon, nu nog in mijn hoofd. Ga mijn best doen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Ijsvogel Fonny🌞 stroumfke Mariposa Maja Snap wat je bedoelt 😅
lady jane Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden